Makemyday Skrevet 10. mai 2012 #1 Skrevet 10. mai 2012 Har dere noen spesielle butikker dere stort sett handler klær til dere selv i, og hvor gamle er dere? Da tenker jeg på om dere handler i kun en eller to spesielle butikker, eller noe her og noe der? Hva med klær til barna? Går det stort sett i H&M eller mer spesielle butikker?
Gjest Lilu87 Skrevet 10. mai 2012 #2 Skrevet 10. mai 2012 Jeg handler stort sett i rimelige kjedebutikker som h&m og lindex. Dels pga økonomi, dels pga at mange ikke har større str enn 44, og det er dessverre for lite til meg. Kommer til å handle i samme butikkene til babyen.
TPK Skrevet 10. mai 2012 #3 Skrevet 10. mai 2012 Jeg handler mye på H&M og Lindex, både til meg selv og sønnen. Kjoler kjøper jeg ofte på Vila.
Gjest Lindus :) 2 pp 1 SA Skrevet 10. mai 2012 #4 Skrevet 10. mai 2012 Til barna bestiller jeg endel på nettet, er så kjempe glad i danske merkeklær til barna. Handler en del på H&M, mye basistøy og undertøy osv. Til meg selv er jeg glad i noen spesielle merker, som bla chill of norway, Odd molly, soya concept mm. Ellers er jeg glad i vero moda, indiska og noa noa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå