Anonym bruker Skrevet 10. mai 2012 #1 Skrevet 10. mai 2012 Redd jeg har glemt noe. Hva hadde dere pakket ned?
Himmel og hav Skrevet 10. mai 2012 #2 Skrevet 10. mai 2012 Sovepose, pysj, reint skift til i morgen, tannbørste, tannkrem, klut til en kattevask og favorittbamsen. Overnatting i barnehagen er stas
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2012 #3 Skrevet 10. mai 2012 Sovepose, underlag, pysj, kosedyr, klesskift, regntøy, støvler og toalettsaker. Det var det. Hun klarte seg med barnehagesekken+undelag og sovepose. Reiste i går morges, kommer hjem i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå