Gå til innhold

Noen som har navnet klart?


Minimikro

Anbefalte innlegg

Veit det er tidlig, men er det noen som har navnet klart? Ingen vet vel kjønn enda, men... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har det ikke klart,men noen forslag surrer rundt i hodet.

 

Zophia,aurora,Eirin,Rebecca

 

Edward,leon,james

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi diskuterer også navn. Har ikke bestemt noe. Vi er nesten sikkre på at vi får jente så det er mest jente navn det går i. Det forslaget som er mest aktuelt nå er Hanna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guttenavnet tror jeg er klart, hadde det klart da vi fikk jenta for 4 år siden, og går nok fortsatt for det. Jentenavn?? Hakke-peiling (teit navn i grunn...) Stresser ikke så mye med slikt nå, tar det sikkert til høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge navnene har jeg hatt klare i ett par år nå, siden jeg spontanaborterte. Har aldri vært i tvil om dem siden heller :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi har ingen klare, vil helst vente litt med det...

hehe.. minsten våre fikk ikke navn før 2 dager før han ble født:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt merkelig å svare på sin egen tråd, men jeg synes navnet Even er så fint! Og det er samboeren enig i. Så hvis det er en liten gutt inni her, så skal vi ikke se bort i fra at det er det som blir navnet... Dere andre som hadde det nogenlunde klart, har dere lyst til å røpe navnet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har både jente og guttenavn klart.

Har ei lita tulle fra før, hun hadde jeg også navnet klart til, men etter den opplevelsen og alt rundt med fødselen, så ble navnet hennes endret :)

 

Nå hvis det er gutt så tror jeg det blir en liten Fredrik Elias, om det blir jente så blir det en liten Othilia, skal være mellomnavn på jentenavnet også, men det har jeg ikke bestemt..

 

Disse navnene har jeg hatt klar siden 2010 da jentungen ble født :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg får en jente tror jeg det blir Aria Yasmin.

Og hvis det er gutt Liam Maxmilian,har to gutter fra før som har fornavn på 4 bokstaver Leon Christopher og Noel Alexander(som også er bakvendt av hverandre),så er litt opptatt av at det skal være likt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Gabriel har vi hatt klart siden både første og andre blei jenter, men det er mulig jeg heller mer mot Edvard. Har veldig lyst på Esther, men har blitt nedstemt før. Mistet min mor for noen år siden, så har litt lyst til å kalle opp etter henne med et navn på E.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden vi skulle hadde termin i juli, men mistet i uke 22 har vi nylig vært gjennom navnediskusjonen. Har vel fortsatt et par, tre jentenavn på listen, men ingen klare guttenavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentenavnet er klart hvis vi er heldig å få en jente:) Har vel et par navn vi har vurdert på gutt også, men der er vi ikke like sikre.

Vil ikke røpe enda og prøver å tenke minst mulig på det fram til vi vet kjønn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Lillegutt fikk ikke navn før han var flere uker gammel, selv om vi visste kjønnet tidlig og diskuterte gjennom svangerskapet :P

Så blir det en ny gutt må vi vri hodet en del regner jeg med! Blir det ei jente er navnet klart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det blir jente blir de , Italia Catalina

Blir det gutt så aaaaner jeg iekke ! Jeg slet med å finne navn til gutten min sist gang , det er mange som er fine men de er liksom oppbrukt det er så mange som heter det , vil liksom ha et navn som ikke mange har :) så blir det gutt denne gangen blir det vanskelig ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en liten Leon fra før, så vi får se om det er gutt eller jente, å hva som passer sammen :) Har et jentenavn kasnkje kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Vi begynte navnediskusjonen allerede før vi ble gravide, så vi har navnene klart nå, så det blir spennende å se om det blir gutt eller jente. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en gutt som heter Noah, og han fikk navnet sitt 3 mnd før termin:)

 

Nå er jeg 15 uker på vei, og denne gangen har jeg ei lita jente i magen <3 Er overlykkelig! TENK å være så heldig og få en av hver:):)

 

Vi har prata om navn, men ikke bestemt noe enda. Men jeg har flere navn som jeg liker:

Frida, Julie, Selma, Amanda og Adina:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann har fra dag en sagt at vi får enda en gutt og på ul i uke 14+4 så mente legen at det var 98% gutt, så nå er navnet klart etter mye fram og tilbake. Selv om det ikke er det jeg liker best så har eldstegutten skrevet navnet i skoledagboka si og da har jeg ikke hjerte til å endre det.

Vi hadde mange jentenavn klare, men ingen gutt. Så får håpe at han fremdels er gutt på den ordinære ultralyden også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

navn har vært klart fra før jeg ble gravid.så nå gjenstår det bare å vente til ultralyd for å se om vi får en jente eller en gutt <3

har en Mathias fra før <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...