Gå til innhold

Ingen venninner igjen etter at jeg ble gravid.... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde ikke all verdens mange, men en 3-4 jeg så på som venninner som jeg ofte var sammen med. Men nå venter jeg barn nr 3, og hører ikke et ord fra noen av dem...

Jeg har alltid vært flink til å inkludere de gravide, er det en fest, blir de selfølgelig invitert. Men ikke omvendt gitt...

Nå er det ikke bare festene jeg ikke blir invitert på, men også hverdagskos, gåturer osv osv... Verste er vel en innflyttningsfest hvor alle var bedt, utenom meg....

Og helga etter når hele gjengen +++ dro å grillet på stranda... og la ut et tonn bilder på facebook etterpå...

Kjenner meg så ensom, såret og lei meg.... Har ikke selv tatt kontakt med de siste mnd, siden de rett og slett ikke kontakter meg i det hele tatt.....

Takk skal dere ha dere!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis de oppfører seg så dårlig som du sier at de gjør så har jeg egentlig bare ett forslag: spørre de rett ut hvorfor de ikke tar kontakt med deg lenger og si at du synes det er leit å bli holdt utenfor.

TIng løser seg desverre ikke av seg selv alltid, og selv om det er kjedelig at det er du som må ta opp dette når det er du som blir dårlig behandlet, så er min erfaring desverre at det er det beste.

Lykke til! Håper det ordner seg :)

Gjest Østfold-80
Skrevet

Så trist å lese,dårlig "venninner" syntes jeg!!!!! Du må vel nesten bare spørre de rett ut hva som er galt,kanskje de bare ikke vet hvordan de skal forholde seg til deg nå...

Så kan jo du fortelle at det ikke er en "sykdom" å være gravid..:)

Det ordner seg nok når du tar det opp. Lykke til.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...