Gå til innhold

Hvordan er magene deres ?


Nostalgia

Anbefalte innlegg

Da mener jeg har dere stoppet opp og er mindre på do eller er det som før graviditeten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var dette med de to første svangerskapene men denne gangen er det motsatt... Men det kommer vel til å stoppe opp etterhvert her å eller kanskje ikke og kanskje tegn på ett annet kjønn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har rett og slett blitt litt treig, jeg altså.. ;)

 

Normalt står jeg opp, gjør fra meg og starter dagen.

Nå kan jeg gå i dagesvis. Frokostblanding og frø hjelper litt innimellom, men stort sett gjør magen som den vil.. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er magen grusom og har vært det hele svangerskapet. Tar laktulose og spiser svisker uten at det hjelper noe særlig:(

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Magen har vært som før den, ikke noe forandring der.. hadde en liten periode på et par uker i 1 trimester der det var mye luft, men ellers ikke noe annerledes... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i 1 trimester, treg mage, men ikke forstoppet og sykt mye luft.Håper det bedrer seg i 2 trimester :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Verpehøna

anbefaler en til to ss Udos Choise olje (fåes på helsekosten) i tillegg til omega3. Ta den ene typen på kvelden og den andre på morningen. Den hjalp på forstoppelse på meg. Tar til vanlig omega3 på morningen og udos på kvelden, for et par uker glemte jeg udosen noen dager og ble helt forstoppet. Begynte på den igjen og dagen etter var det rett på potta (da tok jeg til gjengjeld fire ss fordi jeg holdt på å bli gal, men det skal man IKKE gjøre hver dag) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jupp her er det full stopp. Er 16+1 og har vært det hele tiden. Tar laktulose,sviskeyoghurt,biola og prøver å drikke masse vann. Er ikke på do hver dag for å si det sånn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...