Zara84 Skrevet 10. mai 2012 #1 Skrevet 10. mai 2012 mannen min vil ikke ha flere. Minste er 8 måneder og jeg ville helst hatt en til ganske snart. Kan gjerne vente også, men er så redd han aldri vil ombestemme seg. Noen som er/har vært i samme situasjon? Ble dere enige tilslutt? Jeg tenker jo at han må ha vetorett, for ingen kan tvinges til å få barn, er bare så lei meg for dette da jeg alltid har ønsket meg mange barn. Elsker barna vi har fått og er så glad for de, men vil så gjerne ha flere små.
1jente2gutter Skrevet 10. mai 2012 #2 Skrevet 10. mai 2012 Jeg sa til mannen min, at til 30årsdagen min ønsker jeg meg en baby(3.barnet)og at jeg ikke trengte noe mer.Så etter han hadde tenkt litt hadde vi tilfeldigvis sex uten kondom og spiren satt! Han synes det var både greit å kjekkt å har aldri angret!
Giss Skrevet 11. mai 2012 #3 Skrevet 11. mai 2012 Er i samme situasjon selv. Her må jeg bare innse at det ikke blir flere barn. Utrolig bittert.... men som du sir skal man ikke tvinge noen til å få barn.
81-Mamma<3<3 Skrevet 11. mai 2012 #4 Skrevet 11. mai 2012 Jeg kunne igrunnen tenkt meg 4. Men mannen sier 2, Max 3. Nå sliter jeg med bekkenet også, over 7 måneder etter nr 2. Så tviler sterkt på at det blir 4. Men tror nok det blir 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå