Musemorbr / Skrevet 10. mai 2012 #1 Skrevet 10. mai 2012 Men har ikke tv2 sendt det også de siste årene? Eller husker jeg feil? Trist om man ikke får julekavalkade mer, for det har i alle fall jeg alltid koset meg med, og jeg har tatt det for gitt i alle år at mine barn også skulle få gjøre det.
Musemorbr / Skrevet 10. mai 2012 Forfatter #2 Skrevet 10. mai 2012 Når jeg først er inne på det... Jeg gruer meg til de bytter ut Reisen til julestjernen med den nye versjonen.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2012 #3 Skrevet 10. mai 2012 NRK har julenøttene kl 11 og så har TV2 disneygreia kl 14 Hver julaften de siste 3-6 årene Meeen det er jo en stund til jul enda, eller hva?
Musemorbr / Skrevet 10. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 10. mai 2012 At det er lenge til jul får du si til nrk som slapp nyheten nå. Eller til vg som skrev om det.
Frøken Ubesluttsom Skrevet 10. mai 2012 #5 Skrevet 10. mai 2012 Tv2 sender også disney, men ikke samme disney som på nrk. For å høre timmy gresshoppe synge jula inn klokka 1400, må man holde seg til nrk. Måtte hvertfall. Det gjorde hele julaften for meg det. Kommer ikke til å få julestemning lenger, når jeg ikke kan synge julen inn med Timmy Gresshoppe.....
Musemorbr / Skrevet 10. mai 2012 Forfatter #6 Skrevet 10. mai 2012 Vi får håpe tv2 ser hvor mange seere de kan kapre hvis de sender den riktige kavalkaden fra nå av.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2012 #7 Skrevet 10. mai 2012 Kan dere ikke bare slå over på svensk tv da??
Soon to be mum Skrevet 10. mai 2012 #8 Skrevet 10. mai 2012 Vi får håpe tv2 ser hvor mange seere de kan kapre hvis de sender den riktige kavalkaden fra nå av. Men det er jo ikke "bare" å sende den riktige kavalkaden. Man må jo faktisk kjøpe rettighetene til det, og en av grunnene til at NRK ikke fikk rettighetene, er at NRK super er en av de største konkurrentene til Disney Channel i Norge. Så forhandlingene var spesielt tøffe, og de krever nok ekstra mye i betaling for rettighetene til å sende greiene når kontrakten skulle reforhandles. Ellers er jeg enig i at det ikke blir heeelt det samme uten altså. Jeg er avhengig av riktige ting på TV for å få ordentlig jul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå