Gå til innhold

hvem klipper gresset hos dere? du eller mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

her er det begge. mest meg for jeg har mer tid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen. Her i huset har vi en forbannelse som gjør at alt jeg tar i automatisk blir min jobb, så gressklipperen holder jeg meg klok av skade laaangt unna :)

Skrevet

Mannen. Han stoler ikke på at jeg ikke kommer til å kjøre over ledningen, eller kutte av meg benet. Så da er det jobben hans. Greit for meg.. :P

Hadde jo selvsagt klart det, uten å skade meg eller ledningen, men kan like gjerne la vær nr han absolutt skal gjøre det.. :P

Skrevet

Ingen av oss.

Begge hater plenklipping, luking og hagerabeid så ille at vi har bygget terasse over hele tomta og har heller urner.

Supert, kunne ikke vært bedre :o)

Med gjerder på nesten alle kanter hadde vi bursdagsfest med 25 unger der for litt siden. Så å slippe bursdagssøl inne OG aldri trenge klippe plen er ikke bare vinn vinn, men vinn vinn vinn VINN, ha ha :)

Skrevet

Har ingen mann, så enten er det jeg eller de eldste barna som gjør ting som trengs :)

Ser ikke problemet med å gjøre det som trengs, når det trengs(eller når man gidder). Og hage er min hobby, så for meg er alt arbeid der bare en glede :)

Skrevet

Blir vel mest meg, siden han jobber på sjøen. Så syns jeg det er super trim, så får du sol på hele kroppen når du går det og trasker:)

Gjest Visten
Skrevet

Jeg. Jeg klipper gress, jeg maler, jeg luker, jeg planter, jeg vasker bil, jeg gjør egentlig ganske mye utearbeid (fordi jeg liker det så himla mye bedre enn innearbeid ;) - men det er mannens jobb å legge om dekk på bilene (litt friskluft må han vel få han og... ) ;)

Skrevet

Ingen. Har ikke plen, men blir kanskje til neste år. Blir mannens jobb om det blir noe, da jeg er så alergisk at jeg ikke takler det..

Skrevet

Etter at jeg kjøpte traktorklipper er det mannen, er til og med noen ganger nabomannen som klipper. Så lenge vi hadde klipper som måtte dyttes var det alt for ofte jeg.

Skrevet

Jeg. Han er allergisk, så det er vel gyldig nok grunn ;)

Skrevet

Som oftest jeg, men det hender han tar en runde innimellom.

Gjest Heartbroken
Skrevet

Sønnen ;)

Gled dere til de vokser til :D

Skrevet

Mannen, siden jeg er allergisk mot gresspollen.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Naboen :-p Vi er leieboere, og har felles uteareale ;)

Skrevet

Ingen. Vi har ikke noe som ligner på hage :(

Plen kan jeg godt være foruten, men jeg savner en skikkelig uteplass..

Skrevet

Samboeren. Vi delte på det før, men nå kan jeg ikke pga armene.

Det er ikke så rare hagen for vi har 2 terrasser, og vi har en sånn som går selv så :)

Skrevet

Mannen. Jeg har faktisk aldri klippet gress i hele mitt liv...

Skrevet

Mannen gjør det. Nå skal vi ha plentraktop. Vi har så mye plen at man kan starte på nytt med en gang man endelig har kommet til enden av tomta, og mannen er litt lei kan man vel si.

Skrevet

Det er som oftes meg, siden jeg vet han blir så tett i nesa og ofte blir slått ut noen timer etterpå. Han er veldig allergisk mot alt som er ute. Men han klipper plenen, og han prøver å påstå at han ikke blir slått ut av det. Så jeg prøver å få tatt det før han gjør det, det tar heldigvis litt lenger tid før han ser plenen trenger en stuss.

Skrevet

Mannen tar alt hagearbeidet :P

Skrevet

Jeg. Yndlingsgesjeften min når det kommer til hus/hage. Syns ikke det er så verst å luke heller så lenge været er fint :-)

Skrevet

Jeg! Liker veldig godt å jobbe i hagen .

Skrevet

JEG . Har ingen mann og da jeg hadde det, så var det jeg som måtte gjøre alt uansett.

Gjest Filifjonka
Skrevet

Jeg. Jeg har traktorklipper og elsker å suse rundt på den noen timer. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...