Gjest sug lut Skrevet 10. mai 2012 #1 Skrevet 10. mai 2012 Jeg går til valg på et sterkt ønske om likestilling i grad av sosial aksept og status for to nært beslektete hobbyer - den ene på produksjonssiden, den andre på brukssiden av samme emne. Hvorfor er det Ullevål Hageby-aksept og -applaus for å være matsnobb, kokkelering på idiotmicronivå med sære ingredienser og Heston Blumenthal-bilde over senga, mens det stadig sees på med et hånflir å ha som hobby å spise? Samle dere under mine brede vinger og la oss kjempe for likhet! Lut for president! Tygg før du svelger!
Frenzia Skrevet 10. mai 2012 #2 Skrevet 10. mai 2012 I min verden er det full aksept for å spise og det trengs ingen diskusjon rundt likestilling og dette tema. Statusen høynes ytterligere om du virkelig nyter maten og lager lyder mens du forsyner deg en gang til, og en gang til. Alle som smaker er hjertelig velkomne, mens pirkerne blir prøvd omvendt. Stillingen som president er ledig i min verden, for det har jeg bestemt, siden jeg er øverste ypperste leder over alle andre titler. Men behovet for engasjementet ditt er kanskje høyere ett annet sted? Presidentoppgavene er i alle fall lett fordøyelige her i min verden, så velkommen til bords...
Gjest amandine Skrevet 10. mai 2012 #3 Skrevet 10. mai 2012 Lut for president! Selv om jeg føler meg litt snublende frem. Hagebybarn og kokeboksamler som jeg er.. Fader heller, er det meg du har tenkt på i slike stygge vendinger?? Jeg som lo godt av Heston B og var storfan for drøyt 10 år siden? Det var riktignok mest fordi Hagebybarnet i meg også er naturfagbarn og syntes kjemien i det hele var så festlig, men.. Og spise gjør jeg definitivt. Kanskje ikke truffet likevel når jeg tenker meg om. Men jeg kan jo ikke slette tankerekken min! Tror jeg må ha kaffe. En god en. Fra en pen kopp! Med gull. Over og ut.
Gjest sug lut Skrevet 10. mai 2012 #4 Skrevet 10. mai 2012 Det er overhodet ikke noe i veien for å ha som hobby å først lage Heston-naturfagstime og deretter spise den med innlevelse! Kjemi på roteloftet og deretter nytende smatting på mange porsjoner og lov å gå i kjøleskapet etterpå og snike seg litt mer, det er der det ligger. å spise er deilig. Veeeeldig deilig. I seg selv og uten innskrenking. Det tristeste jeg vet er de som spiser fordi de må - *man* bør jo spise formddags så det er de slappe to med gulost hver dag... men om man faktisk NYYYTER den samme gulosten kan og bør man stemme på meg. Du får godkaffe i gullkantkopp (bestemors arvede mocca-kopper, faktisk) på min valg-stand!
Gjest sug lut Skrevet 13. mai 2012 #5 Skrevet 13. mai 2012 For riktig å vise mitt sosiale storsinn skal det ikke engang lages gapestokk og kastes egg på dem som liker tacopizza, den største bastardsuksessen siden europeiske kongehus ble etterrettelige.
Frenzia Skrevet 13. mai 2012 #6 Skrevet 13. mai 2012 Kan du da putte inn i valgprogrammet ditt at det må innføres nye og nyanserte uttrykk for retter med pasta og spagetti? Gjerne som en ny lov, med prikkedøden som straff ved forglemmelser? Hater at folk inviterer til middag med dette på menyen, uten å skjønne at 'Pasta' og 'Spagetti' er som å fortelle at det blir potet til middag.
Gjest sug lut Skrevet 13. mai 2012 #7 Skrevet 13. mai 2012 Selvsagt. Prikkedøden er straffen for det meste, egentlig.
Gjest amandine Skrevet 14. mai 2012 #8 Skrevet 14. mai 2012 Tacopizza?? Er så hinsides at jeg ikke har hørt om det engang? Høres reddsomt ut!
Gjest Siklerotte Skrevet 14. mai 2012 #9 Skrevet 14. mai 2012 Akkurat nå skulle jeg betalt mye for en pizza, dog ikke tacopizza. Skjønner ikke at det tok så lang tid å lære seg å like noe så godt. Blir spisegilde fra klokken 08.00 på 17.mai til 03-04.00 den 19.mai, skal forsøke å stappe i meg mest mulig kalorier på kortest mulig tid. Pizza inkludert.
Gjest sug lut Skrevet 14. mai 2012 #10 Skrevet 14. mai 2012 Tacopizza?? Er så hinsides at jeg ikke har hørt om det engang? Høres reddsomt ut! Det er ille, og jeg er i prinsippet altetende. Er rett og slett alt-du-forbinder-m-taco lassa på en pizzabunn, inkl tacochips. En bastard uten formildende trekk. Nær beslektet i så måte med pizza med biff og bearnaise, som min smakløse sønn synes er himmelsk
bIomstre Skrevet 14. mai 2012 #11 Skrevet 14. mai 2012 Jeg er en gud på restepizza, og det finnes ikke den ting man ikke kan ha på pizzan dersom formålet er å spise isteden for å kaste (før det er råttent)!! Har dog ikke testet grøt...
Frenzia Skrevet 14. mai 2012 #12 Skrevet 14. mai 2012 Jeg er en gud på restepizza, og det finnes ikke den ting man ikke kan ha på pizzan dersom formålet er å spise isteden for å kaste (før det er råttent)!! Har dog ikke testet grøt... Grøt på pizza hørtes bra sært ut. Men tar poenget ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå