Gå til innhold

Terminkalkulator og eggløsning og UL-termin. Høh?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hm, når jeg slår sammen termindatoen fra UL i terminkalkulatoren får jeg at jeg mest sannsynlig ble befruktet sammen dagen som jeg fikk mensen. Kan det gå an da? Vet at det ikke er 100% å regne sånn da, men. Syns det var litt rart, eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei jeg også ble satt frem 6 dager på ordinær UL så eg skal også ifølge terminkalkulatoren blitt befruktet på dag 6 undermensen.. noe jeg ikke finner riktig selv... men kan ikke gi deg noe svar....

noen som vet?

Skrevet

Hvis dere har kortere eller lengre sykluser enn 28 dager som er normalen så tror jeg det blir litt feil uansett.

Selv har jeg tre svangerskap hvor alle terminer er flyttet lengre avsted, og i tillegg har jeg gått overtid henholdsvis 4, 8 og 11 dager..... Så jeg har heller aldri forstått hvordan de regner ut dette.

I tillegg har jeg fått forholdsvis store barn. Min syklus er ikke fast men kan variere fra 15-40 dager......

Skrevet

Ul-terminen kan ikke sammenlignes slik! Det beste er å ikke bry seg så mye om det, så lenge du ikke blir satt frem veldig mye på ul-terminen, og du går mye over din egen menstermin.

Skrevet

Ultralydtermin viser når de tror babyen er "ferdig produsert", ikke når produksjonen startet. Dette kan variere fra kvinne til kvinne. At det tar 40 uker og to dager, er et utregnet gjennomsnitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...