Gå til innhold

Har du flaks eller er du uheldig? :P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her inne som føler at de har mer flaks eller er mer uheldig enn andre? :P Jeg er en skikkelig "donald"; skikkelig uflaks, og alt jeg prøver på, går galt. Har en venninne, som er skikkelig "fetter Anton", hvis hun og jeg prøver på samme ting, kan være alt mulig, så får hun bra utfall og jeg dårlig :P

Noen som tror på at det rett og slett finnes flaks og uflaks? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har stort sett flaks, men jeg har en sønn på 6 år som virkelig er født under en lykkestjerne. Da vi var i legoland for et par år siden vant han masse lego hver eneste dag (han mer enn tjente inn sin egen tur i lego). Han får alltid mandelen i grøten, og vinner alt han tar lodd i :)

Skrevet

Tror jeg er verken eller :-) Helt på det jevne!

Skrevet

Tror at noen helt få mer eller mindre er "født" med flaks eller uflaks. MEN sånn stort sett så tror jeg at det er mye av hva man gjør selv. Kjenner et par i hver kategori, for oss andre går det mer på om man bruker hodet eller ikke.

Skrevet

Jeg har flaks. Eller har hatt.. Alt annet enn armene mine som har vært problematiske i 1 år. De finner foreløpig ikke ut hva det er.

Alt ordner seg tilslutt, så håper dette også gjør det :)

Skrevet

Vel, jeg vinner ikke på lodd og slike ting.

MEN, flere ganger ila livet mitt så har jeg blitt "reddet" i siste liten av at ting har skjedd som drastisk endret den situasjonen som jeg var i akkurat der og da.

(Når jeg fikk min sønn syntes jeg ikke jeg var mye heldig, da han er født med et veldig sjeldent syndrom, men klager ikke i dag.)

Skulle selvfølgelig helst for hans del ønske at han var 100%, men jeg hadde ikke byttet han mot alt i verden)

Er jeg heldig? :)

Skrevet

føler jeg har max uflaks. alt jeg gjør går dårlig. eneste jeg har hvert heldig med er to friste og pene barn, samt en herlig mann men ellers enn det så er ejg uheldig.

har ikke jobb. får ikke 100% fast jobb. sliter med å finne fast full jobb.

Skrevet

Jeg vet ikke helt hvor mye som er flaks og hvor mye som går på innstilling til ting..? Eller innsats. Noen går på smell på smell men synes det er kjempeheldige likevel fordi de har fullt fokus på de tingene i livene sine som går bra. Noen ser ut for å lykkes med alt de gjør, men kanskje den egentlig grunnen er at de jobber dobbelt så hardt som andre? Men joda, noen har helt klart mer flaks, eller mer uflaks, enn andre. Jeg er gift med en der ting har det med å legge seg til rette ( i hvertfall etter litt innsats), så jeg får jo godene av det da ;) Føler også at alt har det med å ordne seg til slutt, så føler meg ikke forfulgt av uflaks i hvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...