Anonym bruker Skrevet 10. mai 2012 #2 Skrevet 10. mai 2012 Får man kjøpt det på helsekost i Sverige? Det vet jeg ikke, men du får kjøpt det på internett, det er ei dame i Trondheim som selger det. Jeg har bestilt derfra, en boks kostet ca 200 kr (dyrt ja), men man trenger jo ikke bruke mye av det. Konklusjonen er derimot; det smaker piss....boksen står der nå øverst i krydderhylla, temmelig ubrukt. Det er en sånn bittersmak på det som ikke er særlig god.
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 10. mai 2012 #4 Skrevet 10. mai 2012 Har bestilt på nettet, da koster det minimalt! Kjøpte 5 bokser med konsentrert utgave og det kostet under 200 kr. Jeg liker www.iherb.com men du får det også andre steder. tror de har det på f.eks www.netrition.com og flere. Iherb er favoritten pga forsendelsesmetode, de sender med vanlig post og det er jo like raskt og mye billigere.
It's all about me Skrevet 10. mai 2012 #5 Skrevet 10. mai 2012 Å nÅ ble jeg letter. Trodde dette var nok et "Kan jenta i magen hete dette?" innlegg. Heldigvis var det ingen bebyjente som var sÅ uheldig. Stevia som helsekost har jeg aldri hørt om, men det skjønte du sikkert
Tira Skrevet 10. mai 2012 #6 Skrevet 10. mai 2012 Pass på mengden du bruker bare. Bruker du for mye smaker det ikke særlig bra. Det blir rett og slett bittert.
Fruen i huset Skrevet 10. mai 2012 #7 Skrevet 10. mai 2012 Jeg bruker dråper fra Iherb.com (søk på Stevia liquid). Synes det er enklere å dosere enn pulver, siden en og en dråpe utgjør STOR forskjell.. Ps: Google iherb rabattkode og bruk en random, så får du 5 dollar rabatt på første ordre :-)
Fruen i huset Skrevet 10. mai 2012 #10 Skrevet 10. mai 2012 Æsj, Stevia smaker hoggorm!!! Man kan jo ikke smake på det bart eller overdosere, da.. 10 dråper er perfekt i en kesam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå