Gå til innhold

Irriterende men gledelig? Kanskje?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke tøy som passer lenger!!! Det faller av!

Og det er jo hverken miljøvennlig eller økonomisk å kjøpe nytt nå mens kroppen blir mindre.

Finnes det bukseseler til truser? Eller truseløs kanskje? For buksene kan jeg holde på plass med belter,genseren kan være for stor uten at det er ett problem og bh kan strammes. Men å miste trusa mens jeg går- det er over middels irriterende.

Kan jeg hate det? Er det lov?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk rikelig med tape, de holder de meste på plass ;)

Skrevet

deT holder deT meste....

Hvordan får jeg redigert innlegg?

Skrevet

Sølvteip eller sportsteip burde holde ting oppe.

Eller gå til innkjøp av en hofteholder og klips de fast.

Skrevet

Ser for meg å ha en rull gaffatape liggende på do ja, bør ikke ha det travelt med å få parkert rumpa. Jeg er en av de som må saaaaaaakte pirke av plaster, så det kunne blitt interessant. o.O

Skulle ønske trusene mine også var blitt for store, men alas! De henger enda godt fast. Sitter her grønn av misunnelse. :P

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg vet jeg engang oppdaget at jeg var i ferd med å miste skjørtet sakte men sikkert av sånne grunner (i motsetning til da jeg tråkka på det og det gikk av foran forsamlingen, hvilket jeg tror jeg skrev et beskjemmet innlegg om her inne en gang). I begge tilfeller var det jo en såre enkelt løsning som kunne reddet meg - det du ikke kan redde med gaffa er ikke verd å ha. MEN: det er ett unntak, nemlig truser - jeg ville nok vært mer tilbøyelig til å gå truseløs enn å ha gaffa på Laura.

Gjest amandine
Skrevet

Og så jeg som konkluderte med at strikken var blitt slapp da ventebuksa måtte hipses opp etter en spurt mot hylende unge på trampolinen.Kanskje det er rompa som har krympet?? Hadde ikke engang koblet dithen, jeg!

Skrevet

Tape høres skummelt utukt. Kjøpe nye har jeg ikke lyst til da de formodentlig ikke passer etter sommeren ( men jeg må vel) hofteholder eller truseløs høres spennende ut ;) tror jeg kjører det løpet ei stund hihi

Skrevet

Det koster jo ingenting.. 3 for 2 på cubus;)

Skrevet

Det er ikke kun penger det står på. Jeg hater å kjøpe ting for å kaste.

Og jeg trenger litt fler enn 3 ;)

Gjest Tullmusa83
Skrevet

Hårstekk på siden av trusa.

Ser ikke så lekkert ut, men funker i en overgangsfase.

Brukte det trikset på pysj buksa mi

Gjest sug lut
Skrevet

Hårstekk på siden av trusa.

Ser ikke så lekkert ut, men funker i en overgangsfase.

Brukte det trikset på pysj buksa mi

Hva er hårstekk?
Gjest Tullmusa83
Skrevet

Hårstrikk bare med en bortfallen r.

Skrevet

Nå ble jeg skuffa, for jeg trodde kanskje det sto 'hårsekk', med en bonus-'t'. En hårsekk på siden av trusa hørtes jo bare rålekkert ut! eeeh.gif

Skrevet (endret)

Jeg har akkurat sydd inn bunaden, symaskina står fremdeles framme. Så bare lange over trusene så syr jeg de inn for deg!

(veldig ovapå da jeg ikke bare greide å sy, men også gjorde det helt uten banning!)

Endret av bIomstre
Gjest sug lut
Skrevet

Jeg skjønner fortsatt ikke hvordan en hårstrikk skal gjøre at man unngår å miste undiken. I min verden er hårstrikker på et vis i andre enden av skroget.

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg har akkurat sydd inn bunaden, symaskina står fremdeles framme. Så bare lange over trusene så syr jeg de inn for deg!

(veldig ovapå da jeg ikke bare greide å sy, men også gjorde det helt uten banning!)

Ekstra skummelt å sy i bunad også, ville jeg tenkt - så sånt overlater jeg til muttern :) (ungens bunad).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...