Gå til innhold

Hater å prate i telefon


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle lenge ha motet meg opp til å ringe skolen jeg har søkt på til høsten, men jeg tørr ikke. Vet ikke hva jeg er redd for, og bare utsetter det hele tiden. Idag er den dagen alle papirene må sendes inn, men jeg tørr fremdeles ikke ringe for å spørre om hjelp...

 

Det går bare godt å ringe til dem jeg kjenner, men blir verre når det er folk jeg ikke vet hvem er osv. Tar også telefonen på jobb uten problemer!

 

Er det kun meg, eller flere som har "telefon-skrekk"? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det likt som deg. Er ett sted jeg skulle ringt i flere dager nå, men utsetter og utsetter. HATER virkelig å prate i tlf.. bortsett fra med familie og min kjære da.. Bortsett fra det har jeg helt noia. Aner ikke hvorfor engang :P

Skrevet

Nå fikk jeg ett spark i baken, og tok den telefonsamtalen jeg har utsatt lenge! Godt å få det gjort! :D

Skrevet

Nå fikk jeg ett spark i baken, og tok den telefonsamtalen jeg har utsatt lenge! Godt å få det gjort! :D

 

Så flink du var! :P

Jeg prøvde også, men ingen som tok telefonen (selvfølgeli:( )

 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...