Anonym bruker Skrevet 10. mai 2012 #1 Skrevet 10. mai 2012 Jeg skulle lenge ha motet meg opp til å ringe skolen jeg har søkt på til høsten, men jeg tørr ikke. Vet ikke hva jeg er redd for, og bare utsetter det hele tiden. Idag er den dagen alle papirene må sendes inn, men jeg tørr fremdeles ikke ringe for å spørre om hjelp... Det går bare godt å ringe til dem jeg kjenner, men blir verre når det er folk jeg ikke vet hvem er osv. Tar også telefonen på jobb uten problemer! Er det kun meg, eller flere som har "telefon-skrekk"?
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2012 #2 Skrevet 10. mai 2012 Jeg har det likt som deg. Er ett sted jeg skulle ringt i flere dager nå, men utsetter og utsetter. HATER virkelig å prate i tlf.. bortsett fra med familie og min kjære da.. Bortsett fra det har jeg helt noia. Aner ikke hvorfor engang
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2012 #3 Skrevet 10. mai 2012 Nå fikk jeg ett spark i baken, og tok den telefonsamtalen jeg har utsatt lenge! Godt å få det gjort!
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2012 #4 Skrevet 10. mai 2012 Nå fikk jeg ett spark i baken, og tok den telefonsamtalen jeg har utsatt lenge! Godt å få det gjort! Så flink du var! Jeg prøvde også, men ingen som tok telefonen (selvfølgeli:( ) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå