Anonym bruker Skrevet 10. mai 2012 #1 Skrevet 10. mai 2012 Føler jeg meg alt for gammel til å møte en ny kjæreste? En mann som jeg kan bli gammel sammen med? Jeg sitter her å tror at det toget har gått, noen som har møtt en snill mann etter en skilsmisse når man er godt voksen?
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2012 #2 Skrevet 10. mai 2012 Du har jo alle muligheter for å møte noen.. Men jeg er 25 og tenker akkurat det samme! Jeg føler at fordi jeg har små barn, så er jeg ikke spesielt attraktiv på markedet. Du føler at alderen gjør det samme for deg. Men det er vel bare usikkerhet, og en redsel for å være alene som kommer til uttrykk ville jeg tro..
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2012 #3 Skrevet 10. mai 2012 Det har jeg da inntrykk av at skjer støtt og stadig. Har to eksempler fra egen familie, hvor de fant seg to flotte menn og de er veldig forelsket, de er alle over 40. Det er da bare et tall, forelskelse kan da skje hele livet, heldigvis. Jeg tror man vet mer hva som fungerer, og som man passer i lag med, i den alderen. Lykke til, du har jo alle muligheter :-)
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2012 #4 Skrevet 10. mai 2012 Føler jeg meg alt for gammel til å møte en ny kjæreste? En mann som jeg kan bli gammel sammen med? Jeg sitter her å tror at det toget har gått, noen som har møtt en snill mann etter en skilsmisse når man er godt voksen? mine foreldre skilte seg året mamma ble 40. hun fant ny mann i alder 41. giftet seg på nytt i alder 42-43 husker ikke helt. traff han på nett på match. så er jo ikke for seint for deg. min mor er lykkelig. barna hennes bor ute og hun kan leve livet litt igjen
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2012 #5 Skrevet 10. mai 2012 Jeg var 35 da jeg gikk ut av et 14 år langt ekteskap som resulterte i en sønn. Ble ganske raskt invitert ut av en kollega, og etter ett år fridde han. Vi fikk barn, og giftet oss året etter. Nå er jeg straks 40, og vi venter nummer 3 til sommeren. Har aldri hatt det bedre. Han hadde to fra før, så det er fullt av liv. Har også flere venninner som har truffet sin store kjærlighet "godt modne" og også over 40. Min kjære mormor fikk kjæreste (var enke) når hun var 70, og levde på rosa skyer med han til hun døde når hun var 82. Du er IKKE for gammel. Plei og vær glad i deg selv, smil til verden, så vil en mann helt sikkert "se" deg om du vil :-)
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2012 #6 Skrevet 10. mai 2012 Jeg har opplevd at kvinner over 40 har lettere for å finne seg ny partner, siden menn i 40-50 årene ikke er så opptatt av pupper og romper, "uforpliktende" tull, ONS og andre ting, og de har også gjerne erfaring med barn slik at tanken på å bli stefar ikke er like skremmende. Selv slet jeg i 3 år alene med å finne noen som ikke bare var ute etter sex eller lure meg, da jeg var i midten av 20-årene. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå