Anonym bruker Skrevet 10. mai 2012 #1 Skrevet 10. mai 2012 tenker da salg på tlf, i møter, ?? sitter å søker jobber og har lyst til å prøve. derfor noen som driver med dette som kan fortelle meg litt.
kaklemor Skrevet 10. mai 2012 #2 Skrevet 10. mai 2012 (endret) tenker da salg på tlf, i møter, ?? sitter å søker jobber og har lyst til å prøve. derfor noen som driver med dette som kan fortelle meg litt. Har jobbet med det i to forskjellige selskaper. Salg over tlf og møtebooking. Det du må være obs på her er; at du må være selvsikker, tørre å snakke i tlf og stå på. Jobbet to steder, og det ligger et salgspress på deg hele tiden. Ved salg er det som regel et krav om så så mye salg i løpet av uka. Hvis det er gunstig fastlønn og provisjon i tillegg kan jeg absolutt anbefale deg det, for det var gøy Bare pass på at det er fastlønn, for selger du dårlig kan du risikere dårlig lønn. Pass på selskapet også, om det er bra og hva målet er. Jobbet i et selskap som bare var lureri .. Miljøet er også som regel topp på slike arbeidsplasser og det er mye morsomt med konkurranse Endret 10. mai 2012 av kaklemor
kaklemor Skrevet 10. mai 2012 #3 Skrevet 10. mai 2012 forresten... Første stedet jeg jobbet som selger var det beste stedet jeg hadde jobbet, med supre folk, miljø som var upåklagelig og jeg trivdes så godt der. Uheldigvis ble det lagt ned
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2012 #4 Skrevet 10. mai 2012 Jeg har jobbe med salg over telefon. Det er veldig spennende og morsomt i begynnelsen, men du å alltid være på topp. Jeg tjente godt, men hadde provisjon, så dårlige dager ødela hele provisjonen, og da måtte jeg jobbe dobbelt så hardt neste dag. DEt var minsuet her, samtidig som det er mye interen konkurranser om å komme på topp. Bare pass på at firmaet er seriøst, og har seriøse produkter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå