Gå til innhold

Hva syns dere om denne kjolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal i et utall konfirmasjoner og bryllup, og selvfølgelig 17. mai, nå i mai og juni, og har vært nødt til å fornye kjolegarderoben min. Så har jeg kjøpt denne kjolen men er rett og slett usikker på den, så hva syns dere og ved hvilken anledning skal jeg bruke den?

http://bikbok.com/en/collection/Category/Dresses/Malena_flower_dress/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅ den var fin.

Den kan du bruke til alle anledninger skulle jeg tro.

Skrevet

Den var jo fin den da! :) Men siden den har mye mønster ville jeg ha tonet ned tilbehøret..

Skrevet

Den var søt:) jeg er veldig glad i nelly.com der har de utrolig mange fine kjoler til en billig penge :D

Skrevet

Den var i grunn fin. Men den ble litt lik mormor sine kjoler som hun kjøpte på sparkjøp. Mangler bare helsetøfflene og perlesmykke så har du ett komplett antrekk for en 90 åring.

Skrevet

Den var i grunn fin. Men den ble litt lik mormor sine kjoler som hun kjøpte på sparkjøp. Mangler bare helsetøfflene og perlesmykke så har du ett komplett antrekk for en 90 åring.

Kansje vi er i familie. Det var akkurat det jeg tenkte også, men det er vel flere med bestemødre som bruker kjoler som minner om den :)

Skrevet

Takk for svar:) Nå føler jeg meg litt mer sikker på at den er riktig! Og hvis noen syns jeg ser ut som en nittiåring så får de bare synes det ;)

Tilbehør ja, tenkte å bare ha perleøredobber til og svarte pumps. Det er vel nedtonet nok?

Skrevet

Jeg synes den var kjempefin :) Tror det ville vært fint med en hvit tynn cardigan over også :)

Skrevet

Var søt og fin, men som ei skriver her; ikke ha for mye tilbehør :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...