Gå til innhold

Skremt eller hjulpet av forum?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er gravid, med ett barn fra før, og har brukt ulike forum på nettet flittig i forrige graviditet, og også i denne. Det er mye nyttig og bra info her, men også en del misvisende og feilinfo.

Siden jeg er journalist, ønsker jeg å skrive en artikkel hvor jeg fokuserer på dette temaet, informasjonsjungelen på ulike nettforum når man er gravid. Dersom noen av dere har opplevd å bli veldig skremt eller forvirret, eller har opplevd å få veldig god hjelp etter å ha skrevet noe og fått svar, vil jeg veldig gjerne høre fra deg.

Send meg gjerne en e-post på [email protected] - så snakkes vi!

Takk for hjelpen og ha en super dag,

mvh

Heidi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er enig med deg, det er mye som står skrevet på forum, og det må vi alle være bevisste på. Jeg søker og rådspør meg på nettet, men om det gjelder mer seriøse ting som jeg er engstelig for, så oppsøker jeg heller sider som lommelegen eller andre helserelaterte og seriøse opplysnings steder for å finne svar. Eller at jeg spør jordmødrene her inne, nå som jeg er gravid. Da er en sikret kompetente svar. =)

Jeg tar alltid svarene på forumer med en liten klype salt, men jaggu har det vært til mye hjelp også og rådføre seg med sine "medsøstre" her inne. =) Men alvorlige bekymringer, de tar jeg opp med personer som har kunnskap nok til å svare. =)

Hilsen "skeptisk" sykepleier.. =)

Skrevet

Jeg tror aldri jeg har vært mer bekymra enn etter at jeg besøkte et gravidforum for første gang. Himmeloghatt.. Hehe.

Gjest Mammantil2prinser
Skrevet

Må si jeg her helt enig, jeg ble veldig skremt av alle "skrekkhistoriene" som folk hadde å dele om MA ol. Det som også av og til kan være et minus med å spørre gravide er at de er Sååå hormonelle at de kjefter og glefser tilbake, dette gjør at jeg noen ganger ikke spør om ting jeg lurer på!:( menmen, hormoner er jo noe herk!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...