Gå til innhold

Litt nysgjerrig, men hvor ofte vasker dere pledd dere har i sofaen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her hviler i alle fall jeg middagshvil hver dag stort sett pga krevende jobb!

Videoannonse
Annonse
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

En gang i uka minst. Har en aktiv sønn som drar det ut på gulvet, tørker hender på det osv ;)

Skrevet

Vasker dem når de er skitne, også luftes de godt en gang i uka.

Skrevet

Whaaaaat? Så ofte? Vasker fleecepleddet når det er skittent men ellers er det ikke stort jeg gjør med pleddene nei... Ungene bygger hytte med dem og koser seg. De spiser ikke på dem og vi ligger ikke naken i dem, så da..

Skrevet

Vasker de ikke så ofte jeg heller nei.. Går nok noen md mellom. Men stort sett bare jeg som bruker de.

Skrevet

Vasker de en gang i måneden omtrent. Er som regel bare jeg som bruker de.

Skrevet

Prøver å vaske dem en gang i måneden. Burde sikker gjort det oftere for de havner ofte på gulvet når barn og hund har vært i sofaen. Hunden skal egentlig ikke være i vår sofa, men tror hun sniker seg opp når vi er på jobb siden jeg finner teppene på gulvet...

Skrevet

Oi, må skamme meg.

Fleespledd ungene leker med, vaskes når jeg ser de er skitne. Det kan være to ganger i uken eller hver annen mnd. avhengig av om de drar de ut, ned på gulvet el.l

Stuepledd i ull ved sofaen, som voksne bruker innimellom å dra over seg. Hmm............. De vaskes ikke, kun ristes ute....

Gjest tilda med to små <3
Skrevet

Oi, må skamme meg.

Fleespledd ungene leker med, vaskes når jeg ser de er skitne. Det kan være to ganger i uken eller hver annen mnd. avhengig av om de drar de ut, ned på gulvet el.l

Stuepledd i ull ved sofaen, som voksne bruker innimellom å dra over seg. Hmm............. De vaskes ikke, kun ristes ute....

Sånn er der her også ;-)

Skrevet

Når jeg synes det trengs. Som regel går det noen uker mellom hver gang. Om sommeren blir de sjeldent vasket siden de sjeldent blir brukt da.

Hehe... Hvile middag... Ja, det er noen som har det ;)

Skrevet

Jeg vasker dem en gang i måneden, eller ved behov:)

Skrevet

Mine henger egentlig mest til pynt, så blir som regel bare ristet ved behov. Har noen vært syke og pakket seg inn så vaskes de. Ellers blir det nok sjeldent jeg vasker de. Ofte med helvask av stue.

Skrevet

Oi, så renslige dere er da. :) Hehe, tenker sjelden på å vaske pledd vi har i sofaen, med mindre det søles noen på dem.

Skrevet

De vaskes om de blir grist på, varierer altså veldig ;)

Ingen som sover middag her i huset da, men ungene liker å sitte under pleddet når de står opp før soloppgang om morgenen...

Har sikkert 6-7 pledd og jeg vasker aldri alle samtidig, putter et og annet i maskinen ved behov. Kan være alt fra en gang i uken til annenhver måned tenker jeg.

Skrevet

Sove middag? Hehe- jo da, hørtes godt ut det ;)

Jeg har en kurv med tepper som står fremme og et pledd i hver sofa. De blir luftet ute mens jeg vasker en gang i uken ca, men vasker de kun når de er møkkete (altså blitt sølt på).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...