Anonym bruker Skrevet 9. mai 2012 #1 Skrevet 9. mai 2012 Jeg har vært veldig fornøyd med min Samsung Galaxy s2 som jeg nå har hatt i straks 10 måneder, men den siste måneden har jeg lagt merke til at tastaturet (om jeg kan kalle det det), har brent seg fast i skjermen på en måte. Litt sånn som kan skje på plasma tv´er der logoen til f.eks tv2 kan brenne seg inn i skjermen slik at tv2 logoen er på alle kanaler. Noen andre som har opplevd dette? Legger ved en link med et bilde (ikke min telefon), men slik at dere kanskje skjønner hva jeg mener. Syns det er veldig synd at mobilen jeg betalte over 4000 kroner for, for bare 10 måneder siden, har blitt sånn. Tror dere jeg kan reklamere for den? http://fattylewis.com/2011/01/galaxy-s-amoled-burn-in/ Håper noen vet.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 9. mai 2012 #2 Skrevet 9. mai 2012 siden det finnes et bilde som ikke er fra din telefon så ser det jo ut til å ha skjedd før. Dette ville jeg ha klaget på.
2 hjertegull :) Skrevet 9. mai 2012 #3 Skrevet 9. mai 2012 Reklamasjonsretten på telefoner er jo utvidet til 5 år, om ikke jeg husker helt feil, fordi telefoner skal vare lenger enn ett år. Dette er vel noe du ikke kunne forhindret? Aner ikke hvordan slikt oppstår, har ingen plager med min.. Du får vel ikke ny, men du får sendt den til reperasjon. Tror forhandler har krav på å sende telefonen to ganger til rep for samme feil, mens tredje gangen har forbruker krav på ny.. Det er noen år siden jeg jobba med dette, så vet ikke om det er endringer i regelverket ang dette..
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 9. mai 2012 #4 Skrevet 9. mai 2012 denne kan jo ikke fikses i den forstand, men de bytter nok skjerm iallefall...
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2012 #5 Skrevet 9. mai 2012 Det bilde kom opp da jeg googlet det. Mener jeg leste at det handlet om Samsung Galaxy S, altså den første.. Jeg har nr2. Skulle jo tro at de hadde forbedret det. Regner med at slikt ikke skal skje. Sverger til Samsung og har vært kjempe fornøyd med telefonen, men det er ikke noe gøy å se "tastaturet" gå igjen alle plasser. Får vel ta et hint om at jeg må slutte å sende sms Hehe. Må vel dra ned dit jeg kjøpte den og høre hva som kan gjøres.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2012 #6 Skrevet 9. mai 2012 Nei, jeg vet ikke akkurat hva jeg kunne gjort for å hindret det. Vil jo bruke telefonen min og bruker den relativt mye. Sms og mye internett. Trodde den skulle tåle såpass. Om det skulle vise seg at det er noe jeg har gjort som har gjort det, så forventer jeg selvfølgelig ikke at jeg skal få ny telefon eller få dekket hele reperasjonen. Telefonen er jo ikke ødelagt, det er bare veldig dumt at det skulle skje med en såpass dyr telefon som jeg har brukt veldig mye penger på. Har ikke akkurat råd til å skifte telefon hele tiden. På min telefon er det en del klarere/sterkere enn på bildet, så det er jo litt i veien for andre ting. HI.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2012 #7 Skrevet 9. mai 2012 Du får høre der hvor du kjøpte den.Men husk å bruke skjermsparer.. gjelder alle slags skjermer det
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2012 #8 Skrevet 9. mai 2012 Jeg virker kanskje litt dum nå, men hva mener du med å bruke skjermsparer? Etter jeg har lagt den fra meg, så slår jo skjermen seg "ut" og det kommer opp en annen skjerm eller et annet bilde. Er det det du mener? Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå