Gå til innhold

Små gele aktige klumper. Slimpropp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan det være slimproppen som begynner og gå?

Det er små små gule gele aktige klumper.

Og litt slim innimellom .

Beklager ekle detaljer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ekle detaljer du da liksom.

Slimproppen ser ut som en ekkel, slimete snørrklyse.

Noen ganger med litt blod på, andre ganger ikke.

Skrevet

Oki jeg har bare hørt her inne at den kan gå litt og litt! Så lurte på om det kanskje var det som skjedde nå, og at det ikke kan være noe annet. Sopp feks.

Skrevet

Skal den være gul da?

Skrevet

Aner ikke :P Derfor jeg spør her . Det ser ut som snørr. Bare det kommer litt og litt liksom. Ikke en svær snørrklyse...

Skrevet

Aner ikke tongue.png Derfor jeg spør her . Det ser ut som snørr. Bare det kommer litt og litt liksom. Ikke en svær snørrklyse...

Det er nok slimproppen din ja, gratulerer med begynnende fødsel;)

I min slimpropp var det noe gulaktig, og noe var fastere og noe veldig bløtt. Tror det er litt individuelt. Min kom gradvis ut i løpet av halvannet døgn.

Regner med du er fødeklar, og da finnes det ikke så mange alternativer til "snørret" ditt!

Skrevet

Wee! Selv om jeg vet at det kan gå lang tid fra den går til fødselen starter. Så hjelper det og vite at det skjer NOE hvertfall og at jeg ikke skal gå gravid for alltid.. :P Har masse sterke kynnere også. Så håper det skjer noe snart

Skrevet

Nå er det på tide at du har fødebagen klar, telefonnr til føden på benken og oppladet kamera! Når det starter kan det skje fort, og det er ikke sikkert du klarer å fokusere på så mye annet enn smertene;)

Lykke til!

Skrevet

Det er nok slimproppen ja, akkuratt sånn var det for meg også. Veldig gult! Hadde brungult fostervann, så innbiller meg at det kan ha vært derfor. Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...