Gå til innhold

Vinterpose


Sunrun

Anbefalte innlegg

Har dere bestemt dere for hvilken vinterpose dere skal kjøpe?

Eg er usikker på hva eg skal satse på, har en voksi classic, men siden det er to så kan det bli trangt i vogna me to slike. så må vurdere andre poser. Hva tenker dere? skal man velge dunposer eller lammeskinnsposer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Vi har brukt Lammy til storebror og kjøpt en ny lengre en til han så babyen arver den han har brukt. God og varm hele vinteren, også i sportsvogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir å handle Voksi Urban.

Classic kom dårligs ut i test siste gang jeg sjekket, så ville nok ikke valgt den uansett. Urbanposen er tykk og god og kan forlenges så den kan brukes opp til barnet er ca. 6 år. Bittelitt dyrere enn Classic, men ikke uoverkommelig mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Voksi urban med forlengerdel fra sist. Som skrevet over - best i test - også god med tanke på brannsikkerhet.

Denne selges også i en billigere utgave under et annet navn - husker ikke navnet i farten, men tror det er ca 3-500 billigere. Kjøpte vår på salg, så samme pris som "billig"utgaven.

Veldig fornøyd - glidelåsen røk etter en tids bruk - gikk til butikken og klaget - fikk helt ny pose uten et spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også kjøpt voksi urban (ikke tatt i bruk enda). Spurte om glidelåsproblemet, og det er visst løst nå :) barnas hus har forresten kampanje på denne av og til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mamma som skal kjøpe pose til de små <3 <3 Eg har jo veldi lyst på en dunpose, men før eg viste det var to så hadde eg lyst på de handlaga langhåra sauskinnsposene. Der man kunne få de trykkene man ville og alt slikt, men de koster jo 5500 kr pr stk og blir så alt for stor til det hjertelige små tvillingvognene. Så tror eg også blir å gå for en dunpose. Ser at Voksi Urban er litt kortere en Odenwalder. Er mye som spiller inn når vognene til tvilllinger er så utrolig små :/ Skal jo være plass til både ungan og posen. Tenkte at vist sommeren er kald her i nord i år så skal eg sy ei sommerdyne å ha i den klassiske voksiposen eg har så kan dem ligge sammen i den i sommer. Dem er nok så små i sommer at dem får plass i samme pose <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har Voksi urban med forlengerdel fra sist. Som skrevet over - best i test - ogsÅ god med tanke pÅ brannsikkerhet.

Denne selges ogsÅ i en billigere utgave under et annet navn - husker ikke navnet i farten, men tror det er ca 3-500 billigere. Kjøpte vÅr pÅ salg, sÅ samme pris som "billig"utgaven.

Veldig fornøyd - glidelÅsen røk etter en tids bruk - gikk til butikken og klaget - fikk helt ny pose uten et spørsmÅl.

 

Posen heter Troller Iglo fra Barnevognhuset Rudo. Nettbutikk og alt! Jeg er usikkr pÅ om man fÅr kjøpt forlenger til denne posen, men ser at de har en lenger utgave som gÅr fra 0-6 År.

Her er en link til posen:

http://www.rudo.no/nettbutikk/vinterposer/troller-iglo-vinterpose-0-2-ar-brun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Har Voksi urban med forlengerdel fra sist. Som skrevet over - best i test - ogsÅ god med tanke pÅ brannsikkerhet.

Denne selges ogsÅ i en billigere utgave under et annet navn - husker ikke navnet i farten, men tror det er ca 3-500 billigere. Kjøpte vÅr pÅ salg, sÅ samme pris som "billig"utgaven.

Veldig fornøyd - glidelÅsen røk etter en tids bruk - gikk til butikken og klaget - fikk helt ny pose uten et spørsmÅl.

 

Posen heter Troller Iglo fra Barnevognhuset Rudo. Nettbutikk og alt! Jeg er usikkr pÅ om man fÅr kjøpt forlenger til denne posen, men ser at de har en lenger utgave som gÅr fra 0-6 År.

Her er en link til posen:

http://www.rudo.no/n...ose-0-2-ar-brun

 

Dette er samme som Voksi Urban med forlengerdel... da gÅr den fra 0-6År.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...