butt Skrevet 9. mai 2012 #1 Skrevet 9. mai 2012 Her har helt klart jenta min personlighet. Hun er akkurat blitt året, men personligheten begynner å bli tydelig, hun har mye personlighet. Vil beskrive henne som selvstendig, humoristisk, aktiv og følsom/var. Ellers hater hun å legge seg om kveldne, også etter sin mor! Hvordan er ditt barn?
Guttemor77 Skrevet 9. mai 2012 #2 Skrevet 9. mai 2012 Eldste (7,5 år) er rolig og fornuftig som sin far, mens yngste (5,5 år) er en hissigpropp som sin mor
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2012 #3 Skrevet 9. mai 2012 han har min. han er glad, og positiv, snakker alt for mye og trenger masse kos, men er tøff når det trengs. og han er ekstremt opptatt av rettferdighet. ikke at alle skal få 5 non stop vær. men at de som trenger hjelp til mat, klær og hus skal få det og at folk og dyr som ikke blir passet på av sine omsorgspersoner skal få hjelp. jeg ser ikke noe av faren hans i han, bortsett fra en enorm interesse for biler. men han har vokst opp hos meg da
Gjest Kira med en av hver Skrevet 9. mai 2012 #4 Skrevet 9. mai 2012 Den eldste har arvet mitt voldsomme temperament og faren sin ståpå vilje. Ingen god kombo Yngstemann er bare 12 uker, så foreløpig vanskelig å se
Tigerpote Skrevet 9. mai 2012 #5 Skrevet 9. mai 2012 Hun har sin egen Og den personligheten er sterk, meget sterk. Og helt fantastisk.
det er berre mordi Skrevet 9. mai 2012 #6 Skrevet 9. mai 2012 Mitt barn er slik jeg var i puberteten:) Hissig, utålmodig og fantastisk sta:)
Magia Skrevet 9. mai 2012 #7 Skrevet 9. mai 2012 Så til det politisk korrekte svaret: Guttungen er seg selv og ingen annen
☆☆☆ Skrevet 9. mai 2012 #8 Skrevet 9. mai 2012 Min far sier alltid at barna har arvet hans temperament, hans kone har sitt i behold Umulig å si hvem sitt temperament babyen har arvet, men foreløpig er hun en tålmodig og rolig unge, bortsett fra når det gjelder mat. Det er bare sekunder mellom "vil kanskje ha litt mat" til "MAT! Nå! MED EN GANG!"....
Førstemann Skrevet 10. mai 2012 #9 Skrevet 10. mai 2012 Eldste har definitivt min personlighet. Er som å se inn i et speil, jeg kjenner igjen alle følelsene hennes. Minste kan jeg ikke se har spesielt lik personlighet som noen av oss.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 10. mai 2012 #10 Skrevet 10. mai 2012 De har sin helt egen personlighet alle fire. Vi ser oss selvsagt igjen i dem i ulike sammenhenger, men ingen av dem er helt lik noen av oss.... eller hverandre. Synes også de har endret personlighet en del ganger i løpet av oppveksten (de eldste) som f.eks å gå fra å være rolig til veldig aktiv (og omvendt for den andre), fra å være genert til utadvendt osv. Noe grunnleggende er vel konstant, men personlighet er jo faktisk noe man kan endre litt også Men å har mannen og jeg ikke så veldig kolliderende personlighet heller da, så kanskje derfor jeg ikke synes noen av barna er så utpreget lik den ene eller andre av oss?
Gjest Miryks Skrevet 10. mai 2012 #11 Skrevet 10. mai 2012 Eldste er nok som meg. Yngste minner veldig om gubben
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2012 #12 Skrevet 10. mai 2012 HVEMS personlighet? Hvem sin? Han har sin egen personlighet.
moota m storebror&lillebror Skrevet 10. mai 2012 #13 Skrevet 10. mai 2012 Storesøster på 7 år er som å se meg selv, på godt og vondt. Lillebror på 4 1/2 år har litt av oss begge, men er egentlig ikke veldig lik noen av oss (foreløpig).
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2012 #14 Skrevet 10. mai 2012 Han er en god blanding. Han har min vilje og utåmodighet. Min konsentrasjon og kjærlighet for bøker og sånt. Han er sporty, og godheten selv etter pappaen. Også er resten han selv.
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 10. mai 2012 #15 Skrevet 10. mai 2012 Hun er super sosial og trygg som meg, blid og fornøyd som både pappaen g meg, vil være der det skjer slik er vi begge mest pappaen.. Hun har dessverre fått mitt temperament, men det viser hun har stor vilje noe jeg egentlig er glad for faren er mer konfliktsky. Så personlighetsmessig er hun veldig lik meg:) men utseende har hun fra pappa ja:) men har en så kjekk så det er bare bra:)
Soveposen Skrevet 10. mai 2012 #16 Skrevet 10. mai 2012 Lillemor er bare 4 måneder, men har allerede mye personlighet. Hun er UTROLIG viljesterk (fra meg) og kan noen ganger bli ordentlig sint (ikke lei seg - tro meg, jeg vet godt forskjellen) dersom hun blir lagt ned på gulvet(hyler og slår med lekene). Samtidig er hun en liten luring (fra pappa) og morer (!!) seg skikkelig når hun får det som hun vil. Jeg hadde ikke trodd det om jeg ikke hadde opplevd det selv - min mor (som er helsesøster) sier hun aldri har opplevd maken til baby. Hun elsker at jeg kysser henne i ansiktet - lager godlyder, lukker øynene og smiler. Få ting som smelter meg mer!!<3 Hun er også ekstremt selektiv.. trodde ikke det var mulig så tidlig. Alt i alt synes jeg hun er en herlig kombinasjon av meg og min kjære:)
kaffeglad Skrevet 10. mai 2012 #17 Skrevet 10. mai 2012 Vår fireåring er så lik pappa i utseende og personlighet at vi lurer på hvem mammaen er?
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2012 #18 Skrevet 10. mai 2012 Gaah, hva er det med dere som må være belærende og selvsagte? Må jo være mulig å svare på noe sånt i en tøysete tone uten å tro at barna er en selv? Alva - hvis de ikke ligner på dere; hvorfor svare??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå