Anonym bruker Skrevet 9. mai 2012 #1 Skrevet 9. mai 2012 Fin blogg med koselige små innlegg om mye rart. Jeg har snust masse på forskjellige blogger uten å finne en som passer meg, men her fant jeg en, gitt:) www.herlighverdag.blogg.no
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2012 #2 Skrevet 10. mai 2012 He he.. Mange situasjoner jeg kjenner meg selv igjen i der, ja!!
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2012 #3 Skrevet 10. mai 2012 Er det din blogg eller? Jeg syns den har vært linket til flere ganger her nå siste dagene og det virker ikke som den har Så mange lesere at det er sannsynlig at mange ulike personer linker til akkurat den....
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2012 #4 Skrevet 10. mai 2012 Kjeeeedelig blogg som er til interesse kun for bloggeren selv om nær familie
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 10. mai 2012 #5 Skrevet 10. mai 2012 Takk for tipset Herlig å lese om noen som er litt ærlige, og til og med tar bilde av rotet i gangen, fremfor de "perfekte" husmødrene
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2012 #6 Skrevet 10. mai 2012 Kjeeeedelig blogg som er til interesse kun for bloggeren selv om nær familie Så enig!! Booring!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå