Gå til innhold

Jeg vil ut av forholdet...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det er det mange grunner til. Men jeg er redd jeg gjør en stor tabbe og at jeg skal angre senere. Da kan det jo være for sent.... Hvordan vet jeg at det er riktig? Jeg har ønsket meg ut av forholdet de par siste årene, men jeg bare blir og blir. Føler ikke at det er rett ovenfor sambo heller.

Dere som er skilt fra faren til barna, hvordan visste dere at det var det riktige?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, dette dilemmaet stÅr jeg ogsÅ ovenfor. Jeg vet kke hvordan jeg skal ta et valg, og det er sÅ lettvint Å bli. Men det er ikke rett mot noen av oss. Jeg holder samboeren i et forhold der jeg egentlig ikke ønsker Å være.. Han burde heller fÅ sjansen til Å møte en som virkelig elsker han og som han passer bedre sammen med. Men sÅ er det denne tryggheten da.. Stabiliteten... Det er vanskelig Å forlate det..

Skrevet

Å, dette dilemmaet stÅr jeg ogsÅ ovenfor. Jeg vet kke hvordan jeg skal ta et valg, og det er sÅ lettvint Å bli. Men det er ikke rett mot noen av oss. Jeg holder samboeren i et forhold der jeg egentlig ikke ønsker Å være.. Han burde heller fÅ sjansen til Å møte en som virkelig elsker han og som han passer bedre sammen med. Men sÅ er det denne tryggheten da.. Stabiliteten... Det er vanskelig Å forlate det..

 

Ja, du forklarer det akkurat slik jeg føler det. Det er så utrolig vanskelig, og jeg er jo glad i han. Men slik ting er nå så vil det bli slutt en eller annen dag, og jeg føler ikke at det er rett å fortsette å bli. Tenker jo så klart mye på barna også. Og hvor skal jeg bo? Har jo søren ikke råd til noe i nærheten her.

Når jeg daglig dagdrømmer om hvordan livet vil være uten dette forholdet så føler jeg at det har gått langt...

Skrevet

Om du ikke er sikker, så tror jeg du skal prøve litt til.. fiks et møte med en 3.part og snakk litt.

Skrevet

#1 her. Ja, det samme gjør jeg, dagdrømmer om livet uten samboeren. Ikke vil jeg ha nærhet eller kos med han heller. Orker nesten ikke kysse han. Nei, jeg skjønner jo nå at jeg burde gjøre noe med det, men... Vi har to barn og både jeg og samboeren kommer til å slite litt om vi går fra hverandre (økonomisk altså). Også er det jo veldig deilig å slippe å levere og hent i bhg og skole, men herlighet, jeg kan da ikke bli i et forhold av den grunn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...