Rose04 Skrevet 12. mai 2012 #3 Skrevet 12. mai 2012 Utlandet er det jo endel billigere, men skal den sendes blir det jo endel porto. biteringen.no er det billigste jeg har funnet i norge iallfall. 2980 kr +frakt. Digger vogna!
Regina Phalange Skrevet 15. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 15. mai 2012 Har du den selv Marielle12? Er den verdt pengene, og hva gjør den bedre enn rimelige triller?
Gjest yrild Skrevet 15. mai 2012 #5 Skrevet 15. mai 2012 Den er svinegod :-) Nå er nok Norge et land hvor den bare kan brukes halve året, men i land uten mye snø er den en fullgod vogn etter at man snur barnet fra seg. Full liggestilling. Veldig bra solbeskyttelse. God til baby (med babyinnlegg) når man er på reise. Litt støtdemping. Regulerbart håndtak så også høye menn ikke blir helt krokrygget. Jeg elsker min Maclaren, men jeg har også brukt den så mye at det lønner seg!
Rose04 Skrevet 15. mai 2012 #6 Skrevet 15. mai 2012 Ja, jeg har den. :-) Jeg mener den er vært pengene. Enig med hun over her, at den har veldig gode hjul i forhold til billigere vogner, full liggestilling og veldig bra solskjerm som dekker hele ungen. Det er vel hovedforskjellene på denne og billigere vogner. Ungen sitter også utrolig bra i den, sitter bedre i den enn i emmaljungaen vår der han fort sklir nedover i liggestilling. :-/ Vi kjøpte vogna da mini var 6 mnd. Har brukt den på to ferier og ellers på kjøpesenterturer.
Vimse + gullene Skrevet 17. mai 2012 #8 Skrevet 17. mai 2012 I Storbrittana, hvis man kjøper den i butikk der, kan man få den til 1500-1700. Sjekk f eks nettsidene til Mothercare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå