Gå til innhold

Et litt spesielt spørsmål.. Men har et proble der nede.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sprekker i huden der nede.. hvis det blir strekt litt på så sprkker det.. altså ikke rundt inngangen med ellers der nede.

Jeg har vært hos gyn. Men han kunne ikke se noe galt med huden og noen grunn til at det skulle være sånn. Tok prøver men ikke noe galt.

Fikk en sterk kortisonkrem men funker ikke noe. kontakte gyn igjen?

Noen der ute som har noen tips? til hva som kan hjelpe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke, høres vondt ut. Ja, ta kontakt med lege/spesialist.

Skrevet

ja det er vondt.. og gjør at sex ikke er så morro,, kan sprekke ved bare og gå på do.

Men når min gyn ikke vet.. er det vedt og ta turen privat eller noe?

Skrevet

Du må til dermatololog eller hvordan det skrives. en hudlege;)

Skrevet

en hudlege? ser de der nede også? hmm.. er det spesialiser på der nede eller er det en hvilken som helst?

Skrevet

Høres ikke ut som den da min hud er helt rød, litt for rød om jeg får si noe. Men gyn mente det så helt fint ut... hmm...

får eventuelt bestille ny time hos han og så kanskje han vet om en hudlege.

Skrevet

Høres ikke ut som den da min hud er helt rød, litt for rød om jeg får si noe. Men gyn mente det så helt fint ut... hmm...

får eventuelt bestille ny time hos han og så kanskje han vet om en hudlege.

Hvor gammel er du? Det du beskriver er sånt som skjer med kvinner i overgangsalderen. De sprekker bare de tørker seg med litt papir nedentil.

Hadde ikke skadet å sjekket om det er overgangsalderen som er startet, kanskje litt tidlig, men det kan skje.

Skrevet

Regner med at du smører deg ofte med en fet uparfymert krem, spesielt siden du har brukt kortison?

Skrevet

Jeg er 27. Men det kunne forklare plagene med fryse hele kvelden og svette om natta. Hvordan finne ut det? Har ikke smørt med annen krem. Noe tips til hvilke?

Skrevet

Skal sies at jeg syntes ting forandra seg etter nr 2 kom. Føler jeg ser ting som ikke burde være der, med gynokolog mener det ser vanlig ut? Føler huden rundt er veldig rød og opp svulma. Kan det være lurt og reise til en annen gynokolog?

Skrevet

Skal sies at jeg syntes ting forandra seg etter nr 2 kom. Føler jeg ser ting som ikke burde være der, med gynokolog mener det ser vanlig ut? Føler huden rundt er veldig rød og opp svulma. Kan det være lurt og reise til en annen gynokolog?

Jeg ville vurdert en annen gynekolog. En blodprøve for ¨å sjekke overgangsalder, er noe fastlegen kan gjøre

Skrevet

Psoriasis? Da burde egentlig kortisonen hjelpe mener jeg men så på Pinlige sykdommer en gang og da var det en med lignende symptomer.

Skrevet

Bruker du p-piller (evnt annen hormonprevensjon)? Jeg var veldig tørr i underlivet, men da jeg sluttet på p-pillene gikk det tilbake til normalt :)

Skrevet

Bruker du såpe i underlivet? Truseinnlegg? Jeg ble nemlig sånn av truseinnlegg! Slutt med såpe, også intimsåpe og vask bare med vann, og bytt merke på truseinnlegg og evt. bind. Det var heller ikke noe galt å finne på prøver hos meg, men huden var, som du sier, rød, skjør og irritabel. Hos meg var det en overfølsomhet for et eller annet, og forsvant nesten umiddelbart da butikken tilfeldigvis var utsolgt for det merket jeg brukte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...