ANGEL81 Skrevet 9. mai 2012 #1 Skrevet 9. mai 2012 alle kan ha en dårlig dag. noen ganger kan man være nedfor uten grunn. Ikke alltid man klarer å peke på hvorfor man er lei seg. Jeg lurer på hva dere gjør når dere har en dag dere er deppa.. gjør dere noe spesifikt for å komme i bedre humør ?
Gjest Ziva Skrevet 9. mai 2012 #2 Skrevet 9. mai 2012 Tar med rifla på skytebanen og trener. Bare lar alt suse og konsentrerer meg bare om blinken.
ANGEL81 Skrevet 9. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2012 oh..nice.. skulle ønske jeg kunne gjøre noe slikt!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2012 #4 Skrevet 9. mai 2012 Må dessverre innrømme at jeg trøstespiser. Skulle gjerne sluttet.
Gjest Ziva Skrevet 9. mai 2012 #5 Skrevet 9. mai 2012 oh..nice.. skulle ønske jeg kunne gjøre noe slikt! Bor du i Oslo området så skal vel det kanskje la seg ordnes.
ANGEL81 Skrevet 9. mai 2012 Forfatter #6 Skrevet 9. mai 2012 oh..nice.. skulle ønske jeg kunne gjøre noe slikt! Bor du i Oslo området så skal vel det kanskje la seg ordnes. Javel.. fortell Men jeg har aldri gjort noe sånt. jeg har innsett at jeg må gjøre noe konkrete ting når jeg er nedfor. Diverse ting i livet mitt som til tider kan plage meg. Det ender fort opp med mye røyking og grining. Liker ikke det.. jeg tror man må kanalisere den energien til noe annet, rett og slett
ANGEL81 Skrevet 9. mai 2012 Forfatter #7 Skrevet 9. mai 2012 Må dessverre innrømme at jeg trøstespiser. Skulle gjerne sluttet. huff.. jeg mister matlysten når jeg er nedfor. Men kjedespiser mye..og da går det i snop! kanskje noe for deg å vurdere også..
Gjest Ziva Skrevet 9. mai 2012 #8 Skrevet 9. mai 2012 oh..nice.. skulle ønske jeg kunne gjøre noe slikt! Bor du i Oslo området så skal vel det kanskje la seg ordnes. Javel.. fortell Men jeg har aldri gjort noe sånt. jeg har innsett at jeg må gjøre noe konkrete ting når jeg er nedfor. Diverse ting i livet mitt som til tider kan plage meg. Det ender fort opp med mye røyking og grining. Liker ikke det.. jeg tror man må kanalisere den energien til noe annet, rett og slett Meld deg inn i en pistolklubb og ta pistolkurs i første omgang. Anbefaler OKTS (oslo kommunale tjenstemanns skytterlag). Rifle er litt greier å håndtere når man har basiskunnskapen først.
Tigerpote Skrevet 9. mai 2012 #9 Skrevet 9. mai 2012 Flørter, spiser snop, griner og ser på Sex and the city
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2012 #10 Skrevet 9. mai 2012 Når jeg er nedfor setter jeg på en dvd (helst krim), lager meg en kopp te og tenner lys. Vet det høres veldig klisje aktig ut, men det er det som gjør at jeg kommer meg over det verste.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2012 #11 Skrevet 9. mai 2012 Når jeg er deppa og synes synd på meg selv så drikker jeg rødvin, røyker og hører på god musikk - HøYT! Eneste som hjelper.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2012 #12 Skrevet 9. mai 2012 Når jeg er deppa og synes synd på meg selv så drikker jeg rødvin, røyker og hører på god musikk - HøYT! Eneste som hjelper. Spiller høy musikk, eller går eg lang fjelltur hvis jeg har muligheten (barnevakt)
Tauriel Skrevet 9. mai 2012 #14 Skrevet 9. mai 2012 Lager noe godt og spise, ser film, maler bilde, skriver, suse rundt på nette, leser osv alt som egentlig kan avlede tankene mine...
Berta_78 Skrevet 9. mai 2012 #15 Skrevet 9. mai 2012 Løper. Ingenting renser opp i hodet som fysisk anstrengelse. Hvis det i tillegg er kaldt ute, er jeg lykkelig igjen på kort tid!
Gjest AnneS Skrevet 9. mai 2012 #16 Skrevet 9. mai 2012 Går en lang tur med hundene. De er alltid i godt humør Musikk og film kan også hjelpe
ANGEL81 Skrevet 9. mai 2012 Forfatter #17 Skrevet 9. mai 2012 tusen takk jenter.. ble litt takknemlig for svarene deres. Fikk litt inspirasjon.. "Alt ordner seg. Det gjør det alltid"
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2012 #18 Skrevet 9. mai 2012 Spiser og spiser og spiser pluss sitter i sofan og ser teite ting på tv
Frøken Ubesluttsom Skrevet 9. mai 2012 #19 Skrevet 9. mai 2012 Jeg går faktiak ofte og legger meg. Helt fra jeg var liten har jeg alltid gått å lagt meg i senga hvis jeg var lei meg, sint eller redd. Senga er den plassen i verden jeg føler meg tryggest, av en eller annen grunn. Noen ganger går jeg tur også..
Soveposen Skrevet 10. mai 2012 #20 Skrevet 10. mai 2012 Jeg vasker! Er det noe som får orden på tankene og følelsene mine - så er det vasking og organisering. Jeg setter opp en liste over hva som gjør meg deppa og det er som oftest bekymringer. Deretter skriver jeg opp hvilke tiltak jeg må gjøre for at det skal bli bedre på en annen lapp, og krøller lapp nr 1 sammen og kaster den - må fokusere på mulighetene, ikke begrensningene. Etter ferdig endt vaske og ryddeøkt, stikker jeg på butikken og handler inn noe godt til middag/kvelds (ikke nødvendigvis noe usunt), tenner lys, lager god mat og ser en koselig film. Men er jeg VIRKELIG nedi kjelleren, da er det bare en ting som hjelper. Jeg tenner masse levende lys på badet, slokker det elektriske og SETTER meg i dusjen og dusjer LENGE.
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 10. mai 2012 #21 Skrevet 10. mai 2012 Jeg gråter, har sex (ikke ons), og rydder manisk der ingen ser som i en skuff eller lignende...
Vimmel Skrevet 10. mai 2012 #22 Skrevet 10. mai 2012 Tjaa, jeg er litt flink til å fortsette å deppe... Men hjelper ofte å sminke meg og pynte meg litt og å gå tur eller trene:) Er det sent på kvelden, så ser jeg ofte på en tv-serie eller en film og tar meg noe godt som rødvin, sjokolade eller is.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2012 #23 Skrevet 10. mai 2012 Jeg går faktiak ofte og legger meg. Helt fra jeg var liten har jeg alltid gått å lagt meg i senga hvis jeg var lei meg, sint eller redd. Senga er den plassen i verden jeg føler meg tryggest, av en eller annen grunn. Noen ganger går jeg tur også.. Samme her, så kjører jeg meg en biltur med høy musikk! Men det aller beste er å sette musikk på ørene å gå en laaaaang tur :-)
Nithuviel Skrevet 10. mai 2012 #24 Skrevet 10. mai 2012 Setter meg på favorittkaféen min, kjøper meg favorittkaffedrikken (usmakelig dyr, men herlighet, så god) Synes jeg det er veldig synd på meg selv blir det jammen kake også. Det der er så effektivt at mannen min pleier å foreslå (forsiktig) at jeg kanskje skulle tatt meg en time eller tre på kafe når jeg enten er sur eller lei. Eller begge deler. Og stort sett kommer jeg hjem blid som ei lerke etter litt egentid med kaffe, sukker, melk, fløte fett, ju neim itt.
Nithuviel Skrevet 10. mai 2012 #25 Skrevet 10. mai 2012 Dersom alt bare er heeelt forferdelig og jeg ikke orker kafebesøk, eller har muligheten, tar jeg meg rett og slett en real "følelsesronk" (så uttrykket i et blad eng ang, synes det er fantastisk beskrivende!) Da tenker jeg på alt i hele verden som er fælt, at unger sulter ihjel, at det er krig, folk jeg savner som er døde, skikkelig svære ting. Hulker og gråter som en helt og synes så synd på meg selv og alle andre og hele verden at det halve hadde rukket lenge. Plutselig er det tomt. Da er ting bedre oppi hodet. En liten sjokolade etter et glass sjokomelk etterpå, så er jeg stort sett på nett igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå