Anonym bruker Skrevet 9. mai 2012 #1 Skrevet 9. mai 2012 Vi hadde sex igårkveld, og sambo skulle innom å kjøpe angrepille idag, men vi glemte det helt ut til apoteket var stengt. Selvfølgelig kom vi på det 1 minutt før stengetid.. Vet det er dumt, men vi ble altfor fristet igår og hadde ikke beskyttelse.. Vi har to barn fra før, veldig tette så håper jeg ikke blir gravid nå.. Kjøper den i morgen og da blir det ca to døgn etter vi hadde sex, er det stor sjans for at jeg blir gravid tror dere? Noen som har blitt gravid etter å ha tatt angrepillen? Kan nevne at jeg også har eggløsning.. Og ja, vi vet det var DUMT.....
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2012 #2 Skrevet 9. mai 2012 Vi hadde sex igårkveld, og sambo skulle innom å kjøpe angrepille idag, men vi glemte det helt ut til apoteket var stengt. Selvfølgelig kom vi på det 1 minutt før stengetid.. Vet det er dumt, men vi ble altfor fristet igår og hadde ikke beskyttelse.. Vi har to barn fra før, veldig tette så håper jeg ikke blir gravid nå.. Kjøper den i morgen og da blir det ca to døgn etter vi hadde sex, er det stor sjans for at jeg blir gravid tror dere? Noen som har blitt gravid etter å ha tatt angrepillen? Kan nevne at jeg også har eggløsning.. Og ja, vi vet det var DUMT..... Nei, men har en venninne som ble gravid , selv etter å ha tatt pillen innenfor fristen, så den er ikke 100% sikkert vil jeg tro. Går jo ann å prøve, men ville ikke følt meg for sikker.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 9. mai 2012 #3 Skrevet 9. mai 2012 Vi hadde sex igårkveld, og sambo skulle innom å kjøpe angrepille idag, men vi glemte det helt ut til apoteket var stengt. Selvfølgelig kom vi på det 1 minutt før stengetid.. Vet det er dumt, men vi ble altfor fristet igår og hadde ikke beskyttelse.. Vi har to barn fra før, veldig tette så håper jeg ikke blir gravid nå.. Kjøper den i morgen og da blir det ca to døgn etter vi hadde sex, er det stor sjans for at jeg blir gravid tror dere? Noen som har blitt gravid etter å ha tatt angrepillen? Kan nevne at jeg også har eggløsning.. Og ja, vi vet det var DUMT..... Angrepilla utsetter/hindrer en eggløsning, eller hindrer et befruktet egg å feste seg, men er joikke alltid det funker. Lillesøster her i huset kom til enda jeg tok angrepilla 4 timer etter samleie, og jeg hadde ikke hatt eggløsning enda heller.. Så det er jo alltid en sjanse, men ta angrepillen i morgen du, så har du gjort det eneste du kan for nå
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2012 #4 Skrevet 9. mai 2012 Ja, får ta den i morgen, skal jobbe 12 timer så får ikke tatt den før etter jobb da.. Er ikke KRISE om jeg blir gravid, men er ikke akkurat planen. Vi har også fått beskjed fra legen om at neste graviditet må planlegges pga jeg har en kronisk sykdom.. Dumme meg..
Isola&Lille+julegave Skrevet 9. mai 2012 #5 Skrevet 9. mai 2012 Jeg ble gravid til tross for at jeg tok angrepillen innen tidsfristen.... Og fikk en nydelig datter Stoler ikke på at den funker en gang til, nei.....
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2012 #6 Skrevet 10. mai 2012 Høres jo ikke så lovende ut da, skal kjøpe den så fort apoteket åpner idag før jeg stikker på jobb... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå