Gå til innhold

Dere som har mye kynnere gjenne og som vil dele sine erfaringer

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er plaget med MYE kynnere, sånn var det i forrige svskap og. Syntes de kommer uavhengig av hvor aktiv jeg er.. Har i noen uker hatt mange i timen. Flere som har det lignende? Jobber dere? Noen tips for å "få de til å forsvinne"? Syntes de kan vare så lenge, i lengda er dette plagsomt. De har aldri vært vonde - men kjenner nå at jeg gjerne på morgenen er veldig "støl" i magen.. Jeg er nå i uke 29+3

Endret av Bassen&Spira <3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det akkurat likt, hadde det med nr 1 også. Jeg vet ikke om noe som nytter, så det bare går sin gang her. Ja jobber fullt både på jobb og hjemme. :)

Skrevet

Har dere prøvd Magnesium? Tar det for muskel kramper, en hver dag.

Sist svangerskap hadde jeg mer kynnere ( tror jeg?!?) Om det var pga lille gutt lå med bena ned og sparke "ut" eller om det var pga jeg ikke tok magnesium fast vet jeg ikke.

Fikk tipset av en jordmor i tillegg at det kan hjelpe mot kynnere! :-)

Men vi får se på kynnere som god trening av livmoren! :-)

Skrevet

Jeg fikk brått masse kynnere i uke 13. Jobbet 50% den gang da, og gjorde det frem til uke 27. Da ordnet jeg meg sykemelding for de 50% (etter streng beskjed fra jordmor) og etterpå har de avtatt veldig. Har fremdeles flere timer tilsammen i løpet av en dag, men ikke i nærheten av før sykemeldingen. Kynnere skal jo ikke være vonde, men mine ble det, og derfor jeg ble sykemeldt. Ingen vits i å risikere noe hvis man ikke må, ikke sant? Litt kjedelig å gå hjemme, men jordmor kan nok dette med svangerskap bedre enn meg :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...