Gå til innhold

Blir dere våken av å drikke te?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av ren nysgjerrighet måtte jeg google hvor mye koffein det fins i te, og fant ut at det bare er litt mindre koffein i te enn i pulverkaffe, per enhet. Whaaaat? Da lærte iallefall jeg noe nytt ;) Går det an å få "Koffeinkick" av en kopp te også da? Våkner dere av å drikke te, på lik linje som med kaffe? Jeg merker ingenting av te, men blir shaky av en kopp kaffe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke drikke en kopp te om morgenen og bli like våken som kaffe, men får ikke sove om jeg drikker et par kopper te om kvelden.

Skrevet

Drakk en kopp te ista og nå kjenner jeg meg ikke trøtt, så kan vel stemme det ;) Våkner heller ikke av det på morningen. HI

Skrevet

Det er veldig spørs på hvilken type te du drikker. I svart te (tror jeg) er det koffein i, så er ikke lurt å drikke det om kvelden. Skal du drikke te om kvelden anbefales det da f.esk kamomillete eller roiboos. I de type teene er det ikke koffein og roer kroppen for kvelden.

Men skal du "våkne" om morgen så er svart te best for det.

Men ellers så er jeg slik som dere. Våkner ikke av en kopp te, men gjør det av kaffe.

Skrevet

Merker ingenting av å drikke te.. Pleier ofte å ta meg en kopp eller to før jeg legger meg og jeg sovner veldig fort og sover søtt til neste dag. Kaffe derimot...

Skrevet

Jeg reagerer ikke særlig på koffein, våkner av morgenkaffe og sovner av kveldskaffe. Samme med te...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...