Prøverpåentil Skrevet 9. mai 2012 #1 Skrevet 9. mai 2012 Har noen her gjort det? så vidt jeg har lest skal det ikke være skadelig så lenge man ikke gjør det hele tiden.. Men vil gjerne bare høre om dere andre har tenkt over det?
Dorrimor ♂♂ Skrevet 9. mai 2012 #2 Skrevet 9. mai 2012 Jeg spurte på helsestasjonen, og de frarådet d. M hver gang jeg drar for en klipp og nevner d får jeg høre at d er veldig vanlig at gravide farger håret, og at fargen er så mild og ikke skal skade fosteret/barnet. Personlig har jeg ungått d, d er snakk om noen mnd av livet og jeg vil ikke risikere noe. M som sagt tror jeg d er mange ulike meninger på dette!
Tigerpote Skrevet 9. mai 2012 #3 Skrevet 9. mai 2012 Ja, jeg skal stripe håret snart Jeg har fått høre at det er helt trygt og velger å stole på det. Gjorde det i forrige svangerskap også
*KlaraKu* Skrevet 9. mai 2012 #4 Skrevet 9. mai 2012 Jeg farget håret og fått ei vellskapt litta jente :-)
VenterPåNr.2 Skrevet 9. mai 2012 #5 Skrevet 9. mai 2012 Jeg har farget en gang, og stripet en gang under denne graviditeten.. Gjorde det i forrige svangerskap også, jeg tror på at man må leve livet fordi om man er gravid, men at man tenker to og kanskje tre ganger før man gjør det/ikke gjør det...
Gjøkeredet③ Skrevet 9. mai 2012 #6 Skrevet 9. mai 2012 Går til frisøren som vanlig når jeg er gravid. Makan til hysteri. Blir frisører permitert når de blir gravide?
<3 mine søte små<3 Skrevet 9. mai 2012 #7 Skrevet 9. mai 2012 Jeg bleker/farget håret 2 eller 3 ganger i løpet av sv, også på det forrige. vil heller tro at dersom en jobber som frisør og er oppi desse gassene osv , hele dagen kan det være skadelig. men ikke et par ganger:)
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 9. mai 2012 #8 Skrevet 9. mai 2012 Har gjort det og skal gjøre det igjen straks. Har ingen tro på at det kan være farlig i så små mengder. Da hadde gravide frisører måttet sykemeldes tvert de ble gravide da...
Prøverpåentil Skrevet 9. mai 2012 Forfatter #9 Skrevet 9. mai 2012 Nei det er nettopp det..man kan vel unngå å ta etterveksten annenhver uke;) men burde vel gå fint ellers.. har aldri lest noe konkret fra eller til. bare at mange er skeptisk. men regner med at den lille skal tåle det.. kjedelig å måtte føle seg som en dass bare fordi man er gravid;D Man vil jo bare ikke risikere noenting:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå