Anonym bruker Skrevet 9. mai 2012 #1 Skrevet 9. mai 2012 Jeg er gift, men separert. Han dro fra meg. Jeg jobber et sted som for en tid tilbake ble bygget om. Blant disse byggearbeiderne var det en veldig søt ung mann som var utrolig koselig, morsom og hjelpsom. Jeg tenkte jo ikke sånn på ham da, siden jeg var i et forhold, men jeg likte ham da. Nå i ettertid har jeg fått høre at han hadde spurt kollegene mine om meg! Dette er ca et år siden. Han var visst interessert, men de hadde såklart sagt at jeg var godt gift osv. Og det var jeg jo! Nå klarer jeg ikke å slutte å tenke på ham, men jeg aner ikke hvor han bor nå eller hva han heter eller noe. Han er fra et annet land, men snakket flytende norsk. En kollega hadde hørt at dette byggefirmaet hadde gått konkurs. Jeg har forsøkt å sjekke på facebook blant venner og utlendinger jeg kjenner (lite sted dette) men uten hell. Spørsmålet mitt er; tør jeg å ringe til sentralbordet i kommunen, som igjen kanskje kan sette meg over til vedkommende som muligens har noe som helst kontaktinformasjon på lederen av dette firmaet? Og så ringe til ham for å fiske etter navn og nr til denne unge mannen? For tenk om han er mannen i mitt liv???
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2012 #5 Skrevet 9. mai 2012 Weeeeeeeee, takk dib-damer! Jeg skal ringe over helga! Kommer til å rødme og svette, men det er det ingen som ser over telefon!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå