prins07 og spire i magen <3 Skrevet 9. mai 2012 #1 Skrevet 9. mai 2012 Jeg har sååå lyst til å kalle veslegutt Viljar! Men vi bor på østlandet, og her er det et veldig uvanlig navn. De fleste jeg nevner det for, har aldri hørt om det. Mange syns det er et fint navn, men det er også flere som tydelig ikke liker det... Jeg vet jo at jeg bare bør drite i det, men det er jo ikke så lett. Eldstegutten heter mikkel, og jeg syns de klinger bra sammen:-) eller er jeg på bærtur?? Hehe..
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2012 #2 Skrevet 9. mai 2012 Nei, Viljar er et kult og fint navn. Er vel ikke såå uvanlig heller??.. Gå for Viljar du!!
Netti*** Skrevet 9. mai 2012 #4 Skrevet 9. mai 2012 Tror ikke det er uvanlig i Telemark. Jeg likte det ikke men har blitt vant til det nå og liker det veldig godt :-)) tok bittelitt tiden men da var det greit ;-)
butt Skrevet 9. mai 2012 #5 Skrevet 9. mai 2012 Synes navnene passet godt sammen! Selv om jeg ikke hadde valgt det selv, var navnet stilig
Nikamo Skrevet 9. mai 2012 #6 Skrevet 9. mai 2012 Jeg synes Viljar er superfint!! Synes stadig jeg ser det nevnt nå for tiden, så det er kanskje på vei til å bli mer kjent - men tror ikke det blir et såkalt poppisnavn Passer fint til Mikkel også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå