Gjøkeredet③ Skrevet 9. mai 2012 #1 Skrevet 9. mai 2012 Hva i alle verdens dager er det med folk som begynner å innlede samtaler? En ting er å si takk for kampen og det der, men jeg er jo generelt sett ikke interessert i å prate med disse menneskene!!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2012 #2 Skrevet 9. mai 2012 Hva i alle verdens dager er det med folk som begynner å innlede samtaler? En ting er å si takk for kampen og det der, men jeg er jo generelt sett ikke interessert i å prate med disse menneskene!! Hæææ???
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2012 #3 Skrevet 9. mai 2012 Haha, det var en der inne som plutselig ville prate, kommenterte nikket mitt osv... så etter veksling av 2 setninger el (han spør, jeg svarer for å være hyggelig) så spør han om jeg er singel... jeg tenker bare wtf, spiller du wordfeud for å sjekke damer?? Men svarte som sant var, at jeg er gift og har 3 barn... Da trakk han seg fra hele kampen!
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 9. mai 2012 #4 Skrevet 9. mai 2012 Kanskje samme fyren jeg spilte mot..... Masse raringer... Nå spiller jeg bare med venner:-)
mons00n Skrevet 9. mai 2012 #5 Skrevet 9. mai 2012 Hørt om flere som sjekker der. Jeg sier bare takk for spillet til fremmede, eller kommenterer noe om det er mange poeng.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2012 #7 Skrevet 9. mai 2012 Har hatt flere hyggelige samtaler der jeg, og ikke noen som er ute etter sjekking eller sexprat men helt vanlig enkel, hyggelig samtale. Hvorfor skulle det være galt da? Det er forsåvidt ikke jeg som har startet noen av samtalene men har ihvertfall ikke opplevd at noen er ubehagelige hverken norske eller utenlandske Men jeg opplever ofte når man spiller mot random fra usa og det er jenter som blir trekt så trekker de seg fra spillet med en gang. Tydeligvis bare ute etter å spille med mannfolk så er nok noen som tenker det er et sted å sjekke...
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2012 #8 Skrevet 9. mai 2012 Jeg har spilt flere runder og chattet masse med fyr der. Har til og med avtalt å møtes på byen på lørdag. Så viser det seg at "eksen" ikke er eksen allikevel, men samboeren, og de har 2 barn. Så damer, pass på menna deres
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 9. mai 2012 #9 Skrevet 9. mai 2012 Spiller ikke med fremmede så slipper problemet...
Gjøkeredet③ Skrevet 9. mai 2012 Forfatter #10 Skrevet 9. mai 2012 Nei jeg har gitt opp å spille med fremmede jeg også nå.. Hadde jeg ville "chatte" så hadde jeg logget meg på en chattekanal på nettet...
Gjest Ziva Skrevet 9. mai 2012 #11 Skrevet 9. mai 2012 Var borti noe av det samme og avslutter spillet med en gang. Har ikke så mange venner som spiller wordfeud så da blir det til at man spiller mot ukjente. Men å skravle avgårde under spillet skjer kun med nære venner.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2012 #12 Skrevet 9. mai 2012 Noen der inne er helt utrolige ja, spilte med en fyr som snakket til meg og tok helt av når jeg skrev at jeg var gravid. Han synes gravide damer var så sexy og lurte på om jeg var ekstra kåt og om vi knullet mye nå som jeg var gravid. Syke syke mann.... jeg valgte å resignere. Men mange andre der inne er bare koselige!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 9. mai 2012 #13 Skrevet 9. mai 2012 Hehe, ei venninne av meg fikk oversendt link til et bilde av motspillerens edlere deler. Såeh...
Gjest Visten Skrevet 9. mai 2012 #14 Skrevet 9. mai 2012 Jeg har en hyggelig random motstander jeg, ikke noe ufint, ikke noe sjekking, bare hyggelig. Ellers avslutter jeg bare spillet dersom noen kommer med sjekkereplikker, det er da ikke derfor jeg spiller wordfeud
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå