Gå til innhold

Pupper ;)


Novembernurkimagen<3

Anbefalte innlegg

Har alle fått større pupper? Mine er fyldigere....men trenger på ingen måte å kjøpe større bh fr å si det sånn. Hvor blir de av? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har foreløpig gått fra 70C til 70DD!

Helt utrolig. Jentene har aldri sett bedre ut, hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyldigere og litt større slik at bh lager lager sikkelig kløft fyller bh Max . Har 75 d men vet av erfaring at når babyen og melken kommer må jeg opp i 80 E ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Større, hardere og store brystvorter au au.

Slik var det sist og, begynte da jeg var 3 uker på vei!!

 

Håper det roer seg litt.

Var ammeku sist så er vell bare forberedelse som sist ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alle fått større pupper? Mine er fyldigere....men trenger på ingen måte å kjøpe større bh fr å si det sånn. Hvor blir de av? ;)

Jeg lurer på hvor mine blir av også.jeg er 14+5 og fyller ikke en 75 A en gang.leste om ei som ikke fikk større pupper før hun fikk melk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det hittil både og ja! Puppene kommer vel når de skal og i ulikt tempo....så har vi iallefall noe å se frem til Apple og gitte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 14+4, og jeg har ikke fått noe større pupper enda. føler de har forandra seg litt, men ikke blitt noe større. litt kjedelig egentlig, hadde sett frem til litt ordenlig kløft. hehe :) men da slipper jeg ihvertfall ut å handle nye bh'r med det første. hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puppene mine har bare eksplodert i størrelse. Liker det overhode ikke, har ikke noen bh'er som passer lengre, og kan ikke kjøpe en ny bh pr uke. Bruker nå sportsbh som jeg presser de inn i, må sove i de også for puppene er så ømme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

merka at eg ver gravid pga puppene var vonde og større fra uke 3.. før testen blei positiv. har bytta ut alle bhene mine fra 75 b til 80c og kunne sikkert snart bytta ut til D..

får ikkje dekka brystvortene i de gammle bhen en gang :P

di er så små at det viser uten på genseren om eg bruker en liten bh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse gode svar her ;) mon tro om det er noen sammenheng mellom hvor mye brystene vokser og hvor brystfager man er i utgangspunktet? Noen som vet? Ser at flere av dem som har vokst mye på forhånd hadde en stor cup. Jeg har fra før av 75a, og ser at minst en annen som ikke har vokst har det samme.

Alt man kan finne ut av på bim ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

je har ihvertfall helt midt på treet puppestr fra før tror je.. er en 75c-80b. men mine har itte vokst. kjem nok ratt etterhvert men :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe...ingen enkle sammenhenger altså ;) jaja. Det er vel akkurat sånn det er g det får være bra det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Mine er vokst, og vonde!

Brukte før 75 e, måtte opp i 80 f.. Synes det holder nå altså,men gubben er happy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...