Gå til innhold

Syyyyt og klaaaag :P


Silly80

Anbefalte innlegg

Nå er jeg hormonell, kvalm døgnet rundt, full av kviser, magen har stoppet opp og har i tillegg fått 2 munnsår!!!

Føler meg så usexy, oppblåst og kvalm :P

Orker ingenting og huset ser ut som en svinesti!

Måtte bare få det ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat som jeg skulle ha skrevet det selv.... Bortsett fra at jeg ikke har fått munnsår ennå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg! Jeg er også hormonell og i tillegg har jeg fått utrolig flatt hår og dritsvær rompe!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forferdelig kvalm, og så migrene på toppen - kan jeg vær så snill få lov å sove noen uker til dette forhåpentligvis går over??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner meg supergodt igjen!!

Har for tiden null tålmodighet, og lever midt i oppussing! Blir så sint for ingenting.. Bare samboer spør om jeg gidder vaske av bordet siden jeg alikavel bare sitter i sofan får jeg lyst til å dytte han ned trappa :D

Er snart i uke 11, så stakkars gubben som må holde ut med meg i 6 mnd til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg også igjen her...kvalme og hodepine, vanskelig å få i seg skikkelig mat...huset ser ikke ut her heller....

 

Håper virkelig det gir seg og jeg får mer energi om noen uker...dette er virkelig hardt.

 

Men den som venter på noe godt... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har begynt å kaste opp i uke 11(!!), jobber, har ei på 8 mnd... så huset ser ikke ut :( formen er pyton, og jeg har lyst å sove frem til jul.. håper på bedre dager snart !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...