Anonym bruker Skrevet 9. mai 2012 #1 Skrevet 9. mai 2012 Den er innflyttningsklar. Fikk vite etter at jeg aksepterte budet at de ikke ville ta over leiligheten før i midten av juni. Jeg solgte den under takst fordi jeg trenger penger fort. Er det vanlig at det tar så lang tid som 5 uker? Føler egentlig at jeg kunne hatt den ute til salgs lenger og kanskje fått mer for den.
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 9. mai 2012 #2 Skrevet 9. mai 2012 Synes det var kort overtagelsesfrist jeg. Når vi har solgt, har det ofte vært minst 3 måneder. Og vi har gjort det mange ganger. Ofte har jo de som kjøper noe annet de må selge først og. Er jo sånne ting man ofte blir enige om før man aksepterer budet:-)
Inked girl Skrevet 9. mai 2012 #3 Skrevet 9. mai 2012 Ok. Takk for svar. Har aldri solgt en leilighet før. Derfor jeg lurte. Når jeg kjøpte leilighet for noen år siden måtte vi betale innen to uker. Så er visst stor forskjell.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2012 #4 Skrevet 9. mai 2012 Ofte tar det 3 måneder. Mange har jo hus/leiligheter de selv skal selge.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2012 #5 Skrevet 9. mai 2012 Da jeg kjøpte leilighet var vi avhengige av kort overtagelsesfrist. Det var ikke lett å få til. Vi vant først en budrunde (i mars), men de ville ikke at vi skulle flytte inn før i juni. Vi ønsket å flytte inn tidligere, og de valgte da å selge til nr to i budrunden. Med den leiligheten vi bor i nå, var det ca 5 uker til overtagelsen. De som solgte sa at det var veldig kort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå