Gå til innhold

Flere som er grusomt slitne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er helt skutt jeg ...

Videoannonse
Annonse
Gjest sandyBay1
Skrevet

Jaaaaaaaaaaaaaaa og har mest lyst til å stange hue i veggen eller vinduet om dagen!!!

Dritt lei alt :P

Skrevet

Orker ingenting.. huset flyter og jeg ligger for det meste rett ut.

Null energi og kvalm og så fort jeg prøver å gjøre noe blir det verre..

Gleder meg til 1 trimester er over og jeg forhåpentligvis kan nyte graviditeten istedenfor å lure på hvorfor i huleste jeg gjør dette en gang til :P

Skrevet

Oh yeah, etter 5 mnder med nattvåke uten en eneste avlastning, og kolikk de første mndene er det lite igjen av meg gitt..

Skrevet

Jepp! Har sover to timer i døgnet den siste uka. Normalt får jeg ca fem timer på øyet i løpet av et døgn og sliter med å få ting til å gå rundt, men nå kunne jeg sovnet liggende på E6, tror jeg.

Skrevet

Utkjørt... :(

Skrevet

Jepp! Er sliten, har en sykdom, alene med barna da mannen er offshore, og akkurat nå har det vært mye møter etc så jeg er sliten!

Skrevet

Ja, nå er jeg det. 4 barn (og snart 10 år av og på med nattevåk), full jobb, husbygging (ekstremt stressende), mye sykdom på starten av året osv har den effekten ;) Skulle egentlig studert 50% også slik som siste året, men måtte rett og slett ta en pause dette halvåret for å ikke møte veggen helt. Kjenner jeg gleder meg veldig til sommerferien nå, og min er heldigvis lang (en fordel med å være lærer...). Kjenner jeg gleder meg veldig til jeg er ferdig med husbygging og studiene, og ungene er blitt litt eldre, da ser jeg for meg at energien blir bedre. Nå holder jeg energien på et minimumsnivå ved å tvinge meg selv på trening en del dager i uken. Det kan kanskje hjelpe deg også HI? Jeg hadde ikke klart meg uten i hvertfall.

Skrevet

Ja!! Minsten våkner sikkert 10ganger før klokka fire, og etter d er d ikke snakk om å få han til å sovne igjen.. Og eldstemann har vært syk nesten hele høsten/vinteren m våkennetter, så jeg var på sparebluss allerede. Gleder meg til sommeren, mindre sykdom da, og skal bli deilig m litt sol på kroppen. Og ikke minst til minsten blir stabil på natta..

Skrevet

Ja. Sliten og LEI!

Alenemor, minimalt med avlastning, krevende barn, som står opp og har sirkus i senga mi to timer hver natt, hektisk tid på jobben, husbygging på gang... Gleder meg til ferie!

Skrevet

Jeg har to barn som sover nesten hele natta, men som starter dagen halv seks. Samboer som er tilstede når jeg trenger ham, selv om han går rett forbi det meste av husarbeid. Likevel er jeg helt skutt så fort jobben er over for dagen. Har en fysisk krevende jobb som stttepedagog i bhg, og blir psykisk sliten av det hye lydnivået det er der.

Sovner som et slakt hver ettermiddag etter middag, klarer simpelten ikke holde meg våken. Mister så mye tid sammen med barna. Må finne meg ny jobb.....

Skrevet

Jepp. Studerende alenemamma, barn som våkner om natta HVER natt, sliter med halsen om dagen så får da lite søvn uansett.. + at det er mye som skjer ellers.. Sliten, kan vel si det! Fikk trent idag da, og det hjalp..+ Koffein, masse koffein :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...