Gå til innhold

Slanking og humør

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå på dag to av den såkalte "sykehus-dietten" og har allerede gått ned 0,5 kg, men jeg har så kort lunte! Er kjempehissig selv når jeg er alene, kan ikke prate i tlf engang for jeg klarer rett og slett ikke være hyggelig...

Eneste jeg klarer å holde maska for er ungen vår...

Har noen andre opplevd dette? Går det over etter noen dager eller vil dette være normalen alle de 7 dagene denne dietten foregår??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går ikke på noen diett, men har lagt om livsstilen ganske grundig, og de første 2-3 dagene uten sukker er jeg også ganske grinete.. Det går over og jeg får strålende humør av å spise sunt, godt og passe mengder. Hvordan det blir med sykehusdietten, vet jeg ikke...

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Det er overgangs fase :) Første dagene blir man "glefsete hormon troll" men når kroppen blir vant til det, så går det som regel over :)

Skrevet

Åh, sÅ godt Å høre at det gÅr over etter noen dager! :) Var redd dette skulle vare lenge, for da hadde jeg nok heller latt diett være diett og heller vært glad med noen ekstra kilo :P

Skrevet

Hehe jeg blir gretten og fort varm og irritert et par dager etter jeg har skeia ut om jeg trapper for hardt ned. F.eks vært på ferie og kutter ALT som er gøy når jeg kommer hjem. Ja da er det bare til å jobbe overtid for samboeren :P

Jeg blir også stressa og klarer ikke å hente meg opp igjen før etter et godt måltid eller masse energi, som dessverre et par ganger har ført til at jeg ødelegger dagen og får det like ille dagen etterpå hehe :)

Type spise 1/2 stoor plate med sjokolade før jeg kjenner at jo nå er jeg visst oppå igjen..

Hør på musikk eller se på morsomme videoer på youtube så du får avveksling og ler litt :D

Skrevet

Takk for gode råd moota :)

Kjenner meg veldig igjen i det du skriver, he he, og det er ikke helt enkelt å stå imot lysten til å raide kjøkkenet for alt godt og usunt :P

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...