Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri jobbet i vikarbyrå tidligere, men har nå fått et 6 mnd vikariat i en bank som går via vikarbyrået. Jeg fikk jobben via at jeg kontaktet banken, så har ikke vært på noe samtale hos vikarbyrået, men de i banken sa at de ansetter alle sine vikarer via vikarbyrå, ingen blir ansatt av banken.

Jobben er å sitte i kassa i banken, jeg har en bachelor i økonomi og administrasjon, ikke noe relevant arbeidserfaring, men har noen år med urelevant arbeidserfaring. Har fått tilbud om 155 kr timen, er dette grei lønn gjennom vikarbyrå? Jeg spør fordi jeg aldri har jobbet gjennom noe vikarbyrå tidligere..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil si det er en helt grei lønn. Det utgjør en årslønn på drøye 300 000 og gir deg jo relevant arbeidserfaring å ta med deg videre. De har nok utarbeidet et lønnstrinn basert på utdannelse og erfaring så er nok ikke mulig å forhandle noe videre.

Gjest Pusikatt
Skrevet

Helt ok lønn til å være ett springbrett videre for jobber innen økonomi og bank.

Ville tatt den på flekken, dersom du ikke har noen annen erfaring knyttet til utdannelsen din?

Gjør du en god jobb, vil nok banken overta deg etterhvert, og dermed kan du forhandle lønn!

Lykke til :-)

Skrevet

Jeg har sagt ja til jobben, men jeg er nesten 100 % sikker på at jeg ikke får noe videre etter disse 6 mnd, fordi det er et svangerskapsvikariat, og de har ikke behov for flere enn det de er i dag, sjefen var klar på det, og det er jo greit nok det :)

bare lurte på om det var et normalt lønnsnivå via vikarbyrå, siden jeg aldri har vært borti vikarbyrå tidligere :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...