Gå til innhold

Hvor mange har du hatt sex med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt med 16 og mannen min synes det er veldig mange. Er det normalt eller unormalt å ha hatt så mange?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt bare en, og det er mannen min. Ble samme da jeg var 17, er 30 nå.

(strengt tatt burde jeg vel regne oralsex også, og da er det en til før mannen)

Skrevet

Vet da sannelig ikke hva som er normalt eller ikke, jeg har hatt sex med fem. Tenker det kommer veldig an på om du har hatt lange eller korte forhold, hvordan du stiller deg til one-night-stands osv. Uansett er det ikke noe å gjøre med nå, og om mannen din nå er den eneste for deg så skal han være fornøyd - kan jo også hende du har plukka opp et eller annet triks han er glad for, du som har såpass med erfaring, he he

Skrevet

jeg har hatt 30 eller noe sånt. bestemte meg for å slutte å telle når jeg komm til 20. så sier bare at jeg har hatt 20 :P

litt som at enkelte aldri fyller 40 år :P

Skrevet

Tror det er 26... synes ikke det er så ille mange når man er nesten 40.

Skrevet

Jeg har hatt med 16 og mannen min synes det er veldig mange. Er det normalt eller unormalt å ha hatt så mange?

Hvis han mener det er for mange, så bør han holde kjeft. Han valgte deg og da valgte han deg slik du er. Han trenger ikke drive og dra ting fra fortiden, som du ikke får gjort noe med, frem i lyset og bruke dem mot deg. Utrolig barnslig av mannen.

Skrevet

4... skulle ønske jeg kunne si 20... Sjangse for bedre sex og dessuten hadde jeg slippi og angre på at jeg aldri slapp meg løs da jeg hadde muligheten....

Skrevet

Har hatt sex med 10, hadde sex første gang nrå jeg var 16, møtte mannen i mitt liv når jeg var 30, og synes 9 partnere på 14 år var helt fint og riktig for meg :)

Skrevet

Én, og det er mannen min.

Og han har bare hatt meg.

Helt glimrende, syns jeg, og vi har et veldig bra sexliv syns både han og jeg, så da klager jo ingen ;)

I min verden er 16 mange, men ikke unormalt? Og det er o ikke no å gjøre noe med, fra eller til?

Skrevet

hmm.. 15 med samleie

21 ved sex (ikke samleie)

er 21.. Og alle unntatt 1 skjedde i løpet av sommeren jeg fylte 20..

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Én, og det er mannen min.

Og han har bare hatt meg.

Helt glimrende, syns jeg, og vi har et veldig bra sexliv syns både han og jeg, så da klager jo ingen wink.png

I min verden er 16 mange, men ikke unormalt? Og det er o ikke no å gjøre noe med, fra eller til?

Jeg skjønner i det hele tatt ikke vitsen med å ta slike ting opp med partneren sin? Fortid er fortid?

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Nei, jeg syns ikke det er mange... og jeg har bare hatt 1 sexpartner, og det er forloveden min.

Innimellom "angrer" jeg litt på at jeg ikke levde livet litt før vi ble sammen :P Men, men, har ikke tenkt å gjøre noe med det nå i alle fall :P

Skrevet

Trist at man tenker så mye over hva som er "normalt" - om man er jomfru til man er 40 eller har hatt 50 partnere er det ingen grunn til å føle seg som en "freak" uansett. Lev og la leve, sier jeg ;)

Skrevet

Jeg hadde sex først som 16åring. å jeg traff mannen min som 16åring. Jeg har hatt sex med 6stk. Er glad jeg traff mannen min da jeg gjorde det, for jeg syns 6stk på et halvt år er mange, tru hvis det hadde fortsatt :P

Skrevet

Hva er greia med å angre på at man ikke lå mere rundt før man giftet seg /forlovet seg/ fant mannen i sitt liv???

Hvorfor angrer dere med èn - 5 tidligere partnere på at dere ikke har hatt flere pikker å leke med??? jeg fatter ikke dette?? dere har funnet deres eneste ene, og hvis dere har et godt sexliv med han-hvorfor da ønske at dere hadde pult flere tidligere?? ONS er ikke kvalitetssex, kvalitetssex har man gjerne som partnere over lang tid, hvor man kjenner hverandre ut og inn (bokstavelig talt) ,stoler på hverandre og prøver ut nye ting (hivs man ønkser det).....

Dette er inget angrep på de som har hatt mange partnere, men et sp til de som angrer på at de ikke har pult flere.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Uvist hvor mange, men vet det er mange :-/

Kan virke rat, men har misbrukt egen kropp, altså hatt ekstreme nedturer psykisk, hvor jeg har gått til sengs med en god del mennesker.. Er jo noe jeg angrer den dag i dag, 23 år (snart 24) og null anelse om hvor mange sex"partnere" man har hatt. Er ikke akurat drømesituasjonen. Alt jeg kan gjøre er å prise meg lykkelig for at jeg alltid brukte kondom for å ikke dra på meg noen kjønnsykdomer.

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

nr 15: Nå kan jeg bare svare for meg selv da :) Det er ikke noe jeg går og tenker veldig mye på altså, men jeg føler litt at jeg aldri har vært skikkelig ung og gjort rare ting. Jeg ble for fort voksen, nå skal jeg gifte meg, vi ha barn, leilighet og bil som vi eier..osv osv.. Jeg er 22.

Jeg skrev også "angrer" ..med det mener jeg at jeg sitter jo ikke og gråter fordi jeg bare har hatt en sexpartner, eller føler at jeg burde være utro f.eks...

Skrevet

Jeg har hatt 2. 1 for mye! Første gangen var jeg 17 år. Jeg var sammen med han i 1 1/2 år, så traff jeg mannen min og gjorde det slutt med han. Nå er vi gift og vi skal ha barn nr 4.

Skjønner heller ikke hvorfor noen angrer på at de ikke hadde sex med flere når de hadde sjangsen? Jeg angrer heller på at jeg ikke "ventet" til jeg traff drømmemannen :P

Gjest Miryks
Skrevet

Har bare hatt sex med gubben.

Ble misbrukt da jeg var mindre, ser ikke på det om sex...

Skrevet

18 stk tror jeg....var 22 da jeg ble sammen med samboer, men hadde ingen faste forhold før den tid.

Gjest yrild
Skrevet

Jeg fatter og begriper ikke hvorfor man hverken må ha hatt mer enn en før man gifter seg eller ikke så mange som man har hatt.

Jeg har hatt 15 og har ei vært løs på tråden. 7 forhold, 3 vennetingogtang, 4 feriegreier 1 one night stand.

Kunne gjerne vært foruten både endel av feriegreiene og one night standen (jeg er nok et typisk forholdsmenneske), men angrer ikke på noe :-)

Skrevet

Hvis jeg hadde hatt sex med mange,hadde jeg følt meg skittent.Heldigvis har jeg spart meg til mannen min :)

Gammeldags tankegang kanskje,men helt greitt :)

Skrevet

Ca 20, er ikke noe jeg går rundt å tenker på så husker ikke eksakt... Mannen ligger på samme antall som meg.

Skrevet

Tror jeg må signere anonymt nå, dette er litt flaut ;)

Jeg har hatt sex med 30 menn fra jeg var 15 til i dag hvor jeg er 33år. Og med tanke på at jeg har vært i 3 forhold på tilsammen 13 år, så har jeg tydeligvis hatt det hektisk på sexfronten i de årene som singel :(

Skrevet

3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...