Gå til innhold

Dere som har nr 2 eller venter nr 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor tidlig kom graviditetssymptiomene denne gang? Kanskje litt vanskelig å svare på. Her tror jeg at jeg venter nr 2. Svakt positiv 1 uke etter forventet mens. Men ingen ømme bryster eller kvalme denne gang. Faktisk ingen symptomer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke ømme bryster denne gangen. Mine første kroppsforandringer var vondt i ryggen og treg mage. Ellers var jeg heller nesten ikke trøtt denne gangen. Ble litt kvalm, men det pleier vel ikkeå komme før 6-7 uke.

Skrevet

Ingen graviditeter er like. Så kan være du er heldig og har lite symptomer denne gangen.

Jeg venter nr 2, og de første 6 ukene følte jeg ikke så mye, kun ømme pupper. Men nå ligger jeg rett ut med kvalme og oppkast, altså litt omvendt fra første gang.

Har en bekjent, hun har vært gravid 4 ganger og sier ingen av svangerskapene var like.

Skrevet

Hadde vondt i ryggen, litt sånn slitent vondt. Tenkte før jeg testet (før jeg tenkte på å teste og.. :P ) at dette var akk sånn jeg hadde det med nr1. :P

Ellers hadde jeg ikke så mange symptomer, de kom og gikk i tillegg.

Skrevet

Ble vel kvalm rundt uke 5, ingen symptomer før det (tror jeg, testet jo ikke før jeg ble kvalm).

Skrevet

Fikk positiv test, tro det eller ei, i uke 3. Uke 6 med første . Var kvalm med eldste fra uke 6 av, og trodde jeg skulle slippe unna da jeg ikke hadde noen symptomer før uke 9. Da gikk jeg fra ingenting til oppkast 30-40 ganger til dagen,og valget mellom sykemelding eller sykehusinnleggelse. Første gang åt jeg normalt, men når kvalmen forsvant i uke 24 hadde jeg denne gangen veeeldig lyst på epler, gulrøtter, litago, iskaffe, boller og knekkebrød :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...