Gå til innhold

BH? Vente? Nå?


Lioness

Anbefalte innlegg

Er det noen som har begynt å tenke på ammebh? Brystene mine ligger ikke særlig pent i BH'ene mine lenger, men jeg vet av erfaring at de blir en god del større når ammingen tar til. Noen av dere som har erfaringer med ammebh'er som passer både mens man er gravid og når ammingen tar til? Dårlige/gode erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjekk ut bareglede.no sin nettbutikk, de har en justerbar ammebh der som visstnok skal være veldig god. Jg har ikke prøvd den selv, men tenker å kjøpe meg et par nå i svangerskapet og prøve de ut, for jeg har hørt så mye positivt om dem!

 

Ellers går jegest i ammebher fra forrige svangerskap nå jeg, de er mest behagelige,,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist kjøpte jeg ett par til å bruke i svangerskapet, ca i 6-7 mnd. De passet ikke etterpå! ;) Men jeg tok de frem igjen når melka og ammingen stabiliserte seg. Ble anbefalt å kjøpe 1-2 cuper større, og det gjorde jeg like etter fødselen.

 

Jeg skal kjøpe noen fra ammebutikken, for der har de godt utvalg i store cuper. Har allerede vokst ut av de fleste ammebh fra forrige gang......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...