Gå til innhold

Terminfastsettelse


HildeHL

Anbefalte innlegg

Hei,

 

har noen erfaring med terminfastsettelsen på den ordinære ul'en og hvordan det er om denne viser seg å være helt feil?

 

Jeg har vært på 4 ultralyder til sammen, og det er KUN den ordinære ul'en som viser at jeg har sen termin, alle andre (samt menstermin) viser opp mot 9 dager tidligere! Jeg har pratet med legen om dette, da jeg ikke synes det er særlig gunstig med tanke på overtid, men hun var redd at Ahus ville beholde den ordinære terminen jeg fikk på sykehuset i Ski. For meg virker det helt merkelig, med tanke på at det er så mange andre faktorer som peker på en tidligere termindato. I tillegg fødte jeg også 9 dager før ved forrige svangerskap, så jeg er livredd for å evt. miste nesten alle de tre ukene man får før fødselen.

 

På grunn av så mange forskjellige terminer og usikkerhet rundt den ordinære terminen som er gitt, har jeg ikke fått begynt å se på permisjonen min en gang heller. Det begynner jo å "haste" litt. :P

 

Noen som har noen formening eller kunnskap om hvordan dette blir behandlet hos sykehusene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...