Gå til innhold

Full jobb, fulltidsmamma og gravid


HildeHL

Anbefalte innlegg

Hei jenter,

 

er dere flere som fortsatt jobber fullt?

 

Jeg merker at både tiden og kreftene ikke alltid strekker til om dagen, da jeg jobber fullt fortsatt, har en liten jente på 17mnd hjemme og samtidig går gravid med alt det det fører med seg. Vurderer sterkt å be om å bli litt sykemeldt neste gang jeg skal til kontroll i juni, men vet ikke om jeg har lyst til å "utsette" arbeidsgiver for det. Jeg har kun jobbet her i et halvt år, og føler at jeg skylder arbeidsgiver å jobbe frem til termin. Ved forrige graviditet var jeg 40% sykemeldt de siste mnd, og jeg vet jo hvor fantastisk deilig det var! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du! Jeg har gått 50% sykemeldt den siste mnd. er nå 30+4. Ble sykemeldt grunnet noe bekkenløsning, kombinert med lavt blodtrykk og blodprosent. Jeg syns det har vært godt og ser ikke helt for meg hvordan jeg skulle klart å gå fullt nå. Blir fort sliten, kvalm og får vondt i hodet.

 

Men nå skal det sies at det passet greit for arbeidsgiver at jeg trappet ned akkurat nå, så jeg slipper å slite med så veldig dårlig samvittighet. Forstår godt at du syns det er vanskelig å komme med sykemelding...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

36+3 og siste uken på jobb starter i morgen. Det skal ble veldig deilig og gå ut i permisjon. Sliten nå,,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...