to søte små Skrevet 9. mai 2012 #1 Skrevet 9. mai 2012 vi gleder oss sååå! Er jo spent på dette med maten, ellers føles det trygt å reise, i forhold til gutten i magen. Har lest om de mange tapasrestaurantene og fondue-restaurantene der nede, men føler meg jo ikke helt sikker på hva som er trygt, når jeg ikke vet hva alt inneholder. Nå er jeg så "heldig" at jeg har antistoffer mot Toxoplasmose, så det er kanskje litt tryggere når det kommer til steiken på kjøttet...? Om det er noen som føler for å komme med flere tanker og tips til meg ang dette, setter jeg stooor pris på det:)
Julestrømpa Skrevet 9. mai 2012 #2 Skrevet 9. mai 2012 bruk sunn fornuft. Se an spisestedene, ikke gå på de halvmøkkete stedene. Hold deg unna rå mat (sushi osv), og svært sterk mat. Kos dere på tur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå