bIomstre Skrevet 9. mai 2012 #1 Skrevet 9. mai 2012 (endret) Det vakreste i blomstres hage er nå digert morelltre i hvitt med rosa-lilla engkarse under som jeg ikke har måttet løfte en finger for at skal bli sånn Egeninnsats: - løken fra i høst titter endelig frem. Blå perleblomster, mørkrosa minitulipaner med hvit kant og hvite pinseliljer. I knopp er høye tulipaner av ukjent farge, også tror jeg jaggu det er lilla allium i sikte. - 1 pallekarmbedd på plass, 3 igjen. Litt overivrig med det første og fylte det sef alt for fullt, så noe må flyttes... Beboere er pr i dag: rips, bringebær, rabarbra, gressløk, georgineknold, hortensia, lavendel, mini påskeliljer og stemor. - av det som ble plantet i fjor, så kommer gressløk og peon fint, mens hortensia og lavendel foreløbig ser triste ut... Snegler?: JA! Neste som må gjøres: plante i krukker så trammen blir 17-mai fin! Endret 9. mai 2012 av bIomstre
Gjest sug lut Skrevet 9. mai 2012 #2 Skrevet 9. mai 2012 Grumlegrumle. Det er tider da man vurderer å flytte vestover. Her har det skjedd fuck-all siden aprilrapporten - det er bare kaldt og kaldt. Jo, forresten, alt stod ute i nesten ei uke, før det begynte å snø igjen, og da døde halve avlinga av kosmos. Og jeg har sådd enda mer kornblomster i pur frustrasjon, samt ei potte med antilopeøye. Men guuuuud, jeg vil ha varme.
Verbena Skrevet 9. mai 2012 #3 Skrevet 9. mai 2012 Tulipanene som minstemann (kan man omtale han som det når han blir 7år i august?! ) plantet i midten av april er kommet godt over jorda. Løkene skulle egentlig ned i høst, men tiden strakk ikke til. Rosebuskene lever i år også, så det spirer og gror. Og storebror sine solsikker som han har sådd på skolen lever og vokser i rasende fart, så de Må pottes over i noe annet helst i går men vi tar det i helga =P Snegler har vi ikke sett, men vi har nabokattens avføring på de merkeligste steder.... ARGH!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå