Anonym bruker Skrevet 9. mai 2012 #1 Skrevet 9. mai 2012 Jenta mi på 2 år er så forstoppet. Lenge siden hun har bæsja og sist gang var den så stor som en tennisball! Overdriver ikke. Må jo være så vondt å få den ut! Hun liker ikke svisker eller malt så hvis noen har ett godt tips som fungerer nesten med en gang kom med det =)
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 9. mai 2012 #2 Skrevet 9. mai 2012 Når sønnen min er litt hard i magen får han blåbærbiola
lillefrkelise Skrevet 9. mai 2012 #3 Skrevet 9. mai 2012 Jeg var forstoppet selv for et par uker siden, og da drakk jeg sviskejuice og det satt absolutt fart på sakene! Jeg kjøpte sviskejuice på babyglass, det kan man gi barn fra de er 4 mnd
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2012 #4 Skrevet 9. mai 2012 Om det ikke løyser seg, kan du kjøpe avføringsmiddel på apoteket. Feks. microlax. Microlax er et mini klyster, som settes i baken. Virker som regel etter 10 min. Så etterpå er det viktig med forebygging.
sisseljenta Skrevet 9. mai 2012 #5 Skrevet 9. mai 2012 Har du prøvd å blande ut sviskepureen i grøt ( hvis hun liker det)? Da smaker det mye bedre : )
mammas skatter <3 Skrevet 9. mai 2012 #6 Skrevet 9. mai 2012 har brukt på meg selv og gutten på 2,5 idoform classisk. 2 kaplser i drikka. så kom avføringa etter 2 timer. det er melkesyretabletter og ufarlig, og kjøpes på apoteket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå