Anonym bruker Skrevet 9. mai 2012 #1 Skrevet 9. mai 2012 vi har både hustlf og mobiler. funnet ut av det er greit å ha begge deler,. hustlf er når vi har barnevakt. f.eks. greit at barnevakten ikke er avhengi av å ha med sin egen tlf. vi bruker den også når vi ringer til de eldste i familien vår oldeforeldrene til barna. billigere da de ikke har mobil.
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. mai 2012 #2 Skrevet 9. mai 2012 Nei. Vi har hver vår mobil + samboeren har jobbtlf. Vi har også en mobil som ligger hjemme primært for at storesøster skal kunne ringe til oss hvis det er noe. Da kan vi også nå henne.
It's all about me Skrevet 9. mai 2012 #3 Skrevet 9. mai 2012 Nei det er iallfall 10, hvis ikke 15 år siden jeg hadde det. Ser ikke behovet. Skulle en barnevakt trenge telefon vil nok jeg eller mannen legge igjen en av våre.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2012 #4 Skrevet 9. mai 2012 Hadde før. Men kuttet det ut da vi fant ut at vi betalte uten å bruke det. Alle ringer på mobil nå, så vi fant like godt ut at vi kan ha en mobil som hjemmetelefon. Da er det en billig kontantkort tlf. med frifamilie.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2012 #5 Skrevet 9. mai 2012 Nei. Gadd ikke å legge det inn i huset når vi bygde. Har vurdert iptelefon da, men de flste vi kjenner bruker kun mobil. Tilogmed Oldeforeldre og besteforeldre har kuttet ut fasttelefonen, og de har ikke iptelefon heller.
Himmel og hav Skrevet 9. mai 2012 #6 Skrevet 9. mai 2012 Ja. Mobilen bruker jeg bare til korte beskjeder, for jeg blir så varm i øret av å snakke i den. Så til lengre samtaler bruker jeg fasttelefonen. Veldig kjekt å ha når mobilnettet er nede også.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2012 #7 Skrevet 9. mai 2012 Har ikkje lakt det inn til huset. Kaster ikkje peng ut glaset på hustellefon. Mine Oldeforeldre har mobil.
Førstemann Skrevet 9. mai 2012 #9 Skrevet 9. mai 2012 Vi har IP-telefon. Har veldig dårlig mobildekning hjemme, så kun mobil fungerer veldig dårlig. Pappa måtte faktisk også skaffe seg IP-telefon når han flyttet i ny leilighet for litt siden. De nye vinduene der var satt inn med solbeskytterfilm som tok mobildekningen... Helt fantastisk...
Koala *g07* Skrevet 9. mai 2012 #10 Skrevet 9. mai 2012 Nei har ikke det. Sist leide vi med hustelefon. Men ser rett og slett ikke behovet. Alle har mobil, oldeforeldrene i familien har også, og har ingen problemer med å ringe til oss med mobiler fra hustelefonen sin.
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 9. mai 2012 #11 Skrevet 9. mai 2012 Nei. Har det aldri hatt det siden jeg flyttet for meg selv, om mine foreldre sluttet med set for 4-5 år siden da ingen brukte den..
Cimorene Skrevet 9. mai 2012 #12 Skrevet 9. mai 2012 Nei, og heller ikke mine besteforeldre har fasttelefon nå. Vi fleste i min nære familie har samme nettoperatør og ringer/sender sms gratis til hverandre.
Gjest mela<3 Skrevet 9. mai 2012 #13 Skrevet 9. mai 2012 Jeg sa den opp i fjor. Hadde tenkt på det i minst 2 år. Savner den en gang i blant, da jeg må tenke tellerskritt på mobil.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2012 #14 Skrevet 9. mai 2012 IP-telefon er billig, får aldri mer enn 120-130 kr pr mnd, mindre og... behagelig å snakke i, blir ikke varm! Og hvis jeg ikke finner mobilen, så har jeg alltid en telefon å ringe fra (til mobilen).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå